MotorInfo

Značka DS velvyslankyní Paříže

5.6.2014 14:52
Značka DS velvyslankyní Paříže

Paříž se stává jedním z prvních měst na světě nabízejících internetovou doménu se svým jménem. Značka DS byla společně s Eiffelovkou a pěti dalšími značkami vybrána, aby se stala velvyslankyní domény „.paris“.

DS tak spouští pro své pařížské sídlo DS WORLD PARIS webovou stránku www.dsworld.paris.

„Showroom DS WORLD PARIS, který byl otevřen 27. listopadu 2013 uprostřed pařížského „Zlatého trojúhelníku“, je prostor, kde je možné si zakoupit či vyzkoušet modely DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4 a DS 5, které dnes tvoří nabídku DS v Evropě a které byly všechny vyrobeny ve Francii. Showroom, koncipovaný jako luxusní butik, je také místem, jenž kvalitou použitých materiálů, designu, nabízenými službami i celým pojetím nese hodnoty DS. DS, to je spojení výjimečného stylu, elegance v každém detailu a technologie. Jde o hodnoty, které odkazují na to, co si lidé spojují s Paříží, metropolí luxusu a módy. Považovali jsme proto za samozřejmé, aby měl DS WORLD PARIS okamžitě svou vlastní adresu s koncovkou .paris,“ prohlásil Philippe Claverol, ředitel pro strategie a zkušenosti značky DS.

Generální ředitel značky DS Yves Bonnefont k tomu uvedl: „V době, kdy DS startuje jako samostatná automobilová značka, je pro nás ctí, že se stala velvyslankyní domény .paris. Proslulost Paříže po celém světě jde ruku v ruce s naším mezinárodním rozvojem. Když si dnes na největším světovém automobilovém trhu koupí čínský zákazník vůz DS, kupuje si víc než jen automobil, kupuje si i image Paříže. Ostatně i náš nejnovější výtvor, vůz DS 3 s novým světelným podpisem, který v sobě spojuje technologické know-how s xenonovými světlomety Full LED, nabízí možnosti osobních úprav na míru pomocí nového dekorativního setu nazvaného „Neodolatelná Paříž“. Je proto zcela přirozené, že DS  stojí bok po boku města Paříž, aby podpořila tuto internetovou novinku, protože co může lépe než značka DS ztělesnit v automobilovém světě duch Paříže?“