Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Celkem bylo v síti auto-plus prodáno 12 420 ojetých vozů.
„Máme velkou radost, že se nám podařilo překročit původní cíl 12 000 prodaných ojetých vozů pro loňský rok. Auto-plus se hned od svého založení před více než deseti lety zaměřuje na kvalitu nabízených ojetých vozů a k tomu přidává zákaznické služby očekávané jinak jen od prodejců nových vozů. Maximální možná eliminace rizik spojených s koupí ojetého vozu bude středem naší pozornosti i v roce 2012, v němž plánujeme celou řadu zásadních změn. Věříme, že se nám tím podaří oslovit další nové zákazníky,“ říká Roman Filip, vedoucí oddělení auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group.
V roce 2011 si zákazníci odvezli od prodejců auto-plus celkem 12 420 ojetých vozů, což představuje v meziročním srovnání nárůst o 1 337 vozů, resp. 12,1 %. Ještě větší tempo růstu zaznamenala návštěvnost internetových stránek www.auto-plus.cz, na nichž je v současnosti soustředěna nabídka přibližně 3 000 ojetých vozů od 39 prodejců auto-plus v České republice. Nárůst celkového počtu návštěvníků o 430 125 na 3 560 689 znamená meziroční změnu +13,7 %.
Skokanem roku 2011 mezi značkami byly ojeté vozy Audi, které zaujaly 1 290 zákazníků, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 34,9 %. V absolutních číslech nejvyšší byla poptávka tradičně po vozech domácí značky Škoda (5 305 vozů; +12,2 %), za níž následovaly osobní vozy Volkswagen (2 443 vozů; +9,8 %), SEAT (611 vozů; +8,5 %) a Volkswagen Užitkové vozy (552 vozů; +8,4 %). Automobilů ostatních značek bylo loni v síti auto-plus prodáno 2 219, tedy o 5,5 % víc než v roce 2010.
Značka auto-plus oslovuje zákazníky širokou nabídkou zánovních, ojetých a referentských vozů s prověřeným původem, garancí technického stavu a nadstandardními službami a zárukami, čímž se významně odlišuje od mnoha autobazarů působících na českém trhu. Mezi velmi oceňované zákaznické služby poskytované profesionálně vyškolenými prodejci patří například „Záruka auto-plus“, která zajistí spolehlivou ochranu před nečekanými náklady na opravy po dobu 1 nebo více roků, a to až do 5 let stáří vozidla nebo 150 000 ujetých kilometrů. V oblasti financování jsou hojně využívané mimořádně výhodné produkty společnosti ŠkoFIN, například akční úvěr bez navýšení nebo s dotovaným úročením.
Tváří programu auto-plus je již pátým rokem Lucie Křížková (rozená Váchová), Miss České republiky 2003. Lucie se pravidelně podílí na aktivitách auto-plus a píše příspěvky do Plus magazínu vydávaného pro zákazníky programu auto-plus, který jí na oplátku poskytuje k testování vozy Audi, SEAT a Volkswagen ze své nabídky. Lucii nyní dělá společníka na cestách pohledný SEAT Leon v zářivé červené barvě s úsporným a kultivovaným motorem 1.6 TDI CR.
Roli mužského ambasadora značky auto-plus plní tradičně jeden z nejúspěšnějších českých herců Ivan Trojan, který si z rozmanité nabídky auto-plus vybral v loňském roce Volkswagen Passat Variant 2.0TDI. Milovníci divadla se mohou setkávat s Ivanem Trojanem především na jevišti Dejvického divadla, jehož činnost je sítí auto-plus sponzorsky podporovaná již od října 2008.
Aktivní podpora kultury a sportu ze strany obchodní sítě auto-plus se nově zaměřuje rovněž na sponzorství šestnáctičlenného souboru Cirk La Putyka vedeného bratry Rostislavem a Vítem Novákovými. Jejich nezvyklá představení spadají do žánru „nový cirkus“ a vzbuzují zaslouženou pozornost také v zahraničí. Auto-plus dlouhodobě podporuje sportovní klub SK Motorlet Praha zaměřený na výchovu mladých fotbalistů. Na výchovu mladých sportovců v žákovských kategoriích se zaměřuje také hokejový klub HC Kobra Praha, který se díky tomu zařadil v uplynulém roce mezi subjekty podporované divizí auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group s.r.o.