Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nově jmenovaným ředitelem marketingu společnosti FORD MOTOR COMPANY, s. r. o., se stal Dušan Fornůsek.
Řízení marketingových aktivit českého Fordu ovšem pro něj není úplnou novinkou. Stejnou pozici totiž vykonával už v letech 2001 – 2006. Poté působil šest let ve finanční společnosti ŠkoFIN, kde zastával postupně různé řídicí funkce ve strategickém marketingu, korporátním financování a prodeji. V posledních třech letech zde pak vedl celé obchodní oddělení.
„Po odchodu z posledního působiště, kde byla pozice obchodního ředitele v rámci restrukturalizace zrušena, jsem měl zcela jasno v tom, že chci i nadále působit v oblasti Sales & Marketing automobilového průmyslu, abych zúročil zkušenosti nabyté v oboru za poledních deset let,“ vysvětluje Dušan Fornůsek. „Když jsem se dozvěděl o tendru na pozici Marketingového ředitele, neváhal jsem ani vteřinu. Firemní kultura společnosti, stejně jako její strategie a produktové portfolio jsou mi totiž velmi blízké. A tak jsem rád, že se po dlouhém a náročném výběrovém řízení zase mohu chopit marketingového volantu českého Fordu.“
Dušanu Fornůskovi je 42 let, je ženatý, má dvě děti a k jeho koníčkům patří cestování, tenis, golf a rodina. Pozici ředitele marketingu (Marketing Manager) ve společnosti FORD MOTOR COMPANY, s. r. o., zastává oficiálně od 26. 3. 2012.