Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nápaditá, odvážná, zdravě drzá. Těmito a podobnými přívlastky ocenili účastníci ankety Marketingový počin roku 2013 - 14, loňskou kampaň "Hyundai se srovnání nebojí", v níž si automobilka odnesla vavříny v kategorii Sales promotion.
Vítězové kategorií byli vyhlášeni na konferenci Marketing Management na Žofíně. Automobilka Hyundai vyhrála svou kategorii díky kampani „Hyundai se srovnání nebojí“, v níž otevřeně vyzývala v médiích i přímo u autorizovaných prodejců k porovnání svých vozů s konkurencí. Spotřebitele zaujala odvaha a originalita kampaně. „Líbí se mi, že se nebáli přímého srovnání,“ uvedl jeden z respondentů. „Ocenění přímo od zákazníků si velmi vážíme. Jsme rádi, že čeští řidiči vítají otevřenou hru a férové jednání. I do budoucna chceme stavět komunikaci Hyundai mimo jiné na tom, v čem jsme nejsilnější, tedy na nezpochybnitelných faktech o kvalitě a úrovni výbavy našich vozů,“ říká Miloš Adámek, Senior PR manažer společnosti Hyundai Motor Czech.
O anketě Marketingový počin roku 2013/2014
O výhercích rozhodovali sami spotřebitelé, jejichž návrhy marketingově zajímavých aktivit zmapoval výzkum agentur GfK Czech a GfK Slovakia. Čeští spotřebitelé navrhli k ocenění celkem 364 komunikačních aktivit, které byly následně rozděleny z hlediska komunikačních kategorií. Jednou ze tří nejsilněji zastoupených kategorií bylo Sales promotion, v níž zvítězila právě automobilka Hyundai se svou inovativní srovnávací kampaní.