Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Oba nové modely budou uvedeny na světové trhy 19.11. 2011.
Od tohoto okamžiku budou předávány první objednané vozy zákazníkům, vozidla budou vystavena v showroomech, ….. Příjem objednávek zákazníků byl zahájen se zveřejněním ceníků: v případě třídy B to byla druhá polovina září a v případě třídy M byl ceník zveřejněn v červenci. Přestože do uvedení na trh zbývá ještě polovina měsíce, objednali již čeští zákazníci u autorizovaných prodejců téměř 50 vozů třídy B a přes 100 vozů třídy M. Vzhledem k tomu, že zákazníci ještě neměli možnost si vozidla vyzkoušet a viděli je jen ti, kteří navštívili autosalon IAA ve Frankfurtu, považujeme začátek prodeje za velmi úspěšný.
Týká se to především třídy B, neboť v tomto segmentu je pro zákazníky osobní zkušenost s vozidlem velmi důležitým bodem při rozhodování o koupi. Naší snahou bylo připravit pro české zákazníky co nejzajímavější podmínky: ceny nového modelu s bohatší standardní výbavou se oproti původnímu modelu nezvýšily, spíše naopak. Cena hodinové sazby v autorizovaných servisech byla pro novou třídu B upravena tak, aby nikde nepřesáhla 900 Kč/h a u autorizovaných prodejců lze uzavřít i pojištění s výhodnými sazbami. Tak jako u všech modelů platí i pro třídu B servisní prohlídky na 6 let nebo 120 000 km zdarma.
Třída M představuje dlouhodobě nejoblíbenější a obchodně nejúspěšnější modelovou řadu značky a dokonce i mezi modely AMG patří třída M v ČR mezi nejoblíbenější. Nejvíce žádané jsou tradičně varianty s naftovými šestiválcovými motory. Jakmile budou mít zákazníci možnost vyzkoušet ML 250 BlueTEC s naftovým čtyřválcem a cenou 1 378 800 Kč, očekávají u Mercedesu nemalý zájem i o tuto variantu. Mezi prvními zákazníky nové třídy M je úspěšný také akční model AMG Style s atraktivním optickým paketem.
Rovněž minulé generace obou modelů byly pro značku Mercedes-Benz v ČR velmi úspěšné. Prodeje obou modelových řad činily dohromady až 40 % všech prodejů osobních vozů značky Mercedes-Benz.