Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Yvan Muller získal v senzačním finále šampionátu v Macau titul mistra světa v sezoně 2011 seriálu WTCC, celkem svůj třetí a druhý za volantem Chevroletu.
Rob Huff byl jeho nebezpečným vyzyvatelem až do samotného konce mistrovství. Britský jezdec prokázal své skvělé schopnosti dvojnásobným vítězstvím v bývalé portugalské enklávě. Zvýšil tak počet svých vítězství v Macau na pět. Yvan Muller skončil na druhém a třetím místě. Znovu tak ukázal celé své mistrovství a umění v závodech cestovních automobilů.
Nakonec skončili tito jezdci s těsným odstupem 3 bodů. Ze sezony vzešel skvělý mistr světa, stejně skvělý vicemistr a bezprecedentní řada rekordních výsledků pro Chevrolet, tým RML a nový Chevrolet Cruze 1,6 turbo (21 vítězství z 24 závodů a 12 pole position v průběhu 12 víkendů). Tento nový automobil s novým motorem vstoupil na závodní dráhu v září 2010.
Alain Menu, který sehrával důležitou roli v tomto roce triumfů, neměl v Macau štěstí a jeho víkend se skončil v 1. kole 1. závodu, když se stal účastníkem nehody, kterou nezavinil.
První závod byl velmi stresující, s opožděným startem a dvěma výjezdy safety car v první části. Rob Huff dobře využil svoji pole position v průběhu startu a obou restartů, ale byl neustále pod Mullerovým tlakem. Yvan několikrát atakoval Roba na konci velmi dlouhé rovinky a byl dost blízko na to, aby Roba ohrozil, ale Rob vydržel na čele až do cíle.
Ve 2. závodě byl safety car na trati jednou. Rob Huff, který startoval z 3. místa, se v 3. kole probojoval na čelo po tom, co skvěle předjel Nykjæra. Muller, který odstartoval z 8. místa, se rychle dostal na 4. pozici, což mu stačilo na zabezpečení titulu. Nakonec předjel Nykjæra a završil sezonu na stupni vítězů.
MACAU – výsledky 1. závodu
1. R. Huff Chevrolet Cruze 11 kol za 35 min 01,903 s
2. Y. Muller Chevrolet Cruze + 1,016 s
3. G. Tarquini SEAT SR León 1,6T + 5,666 s
4. T. Coronel BMW 320 TC + 8,239 s
5. M. Nykjær SEAT SR León 1,6T +10,778 s
MACAU – výsledky 2. závodu
1. R. Huff Chevrolet Cruze 11 kol za 33 min 23,223 s
2. T. Coronel BMW 320 TC + 4,680 s
3. Y. Muller Chevrolet Cruze + 8,695 s
4. G. Tarquini SEAT SR León 1,6T + 9,047 s
5. M. Nykjær SEAT SR León 1,6T +10,218 s
Nestartoval A Menu Chevrolet Cruze
Pořadí jezdců po 24 z 24 závodů (konečné)
1. Y. Muller (Chevrolet), 433 bodů;
2. R. Huff (Chevrolet), 430;
3. A. Menu (Chevrolet), 323;
4. T. Coronel (BMW), 233;
5. G. Tarquini (SEAT), 202;
Pořadí výrobců po 24 závodech z 24 (konečné)
1. Chevrolet, 973 bodů;
2. BMW, 583;
3. SEAT, 522;
4. Volvo, 154.