Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
V týdnech, kdy životnost pneumatik je velmi horkým tématem, přináší výrobce pneumatik Dunlop čísla, která ilustrují jeho letošní úspěch v Le Mans.
Během letošního roku bylo možné pozorovat, jak nová vylepšení a vývoj u pneumatik Dunlop pomáhají jezdcům zlepšit jejich výkonnost při závodě. Ve formuli 1 jsou lidé zvyklí vídat výměnu pneumatik při každé zastávce v boxech, oproti tomu při závodě v Le Mans mohou týmy zastavit v boxech dvakrát či třikrát, aby pouze doplnily palivo, případně došlo k výměně řidiče, aniž by přezouvaly pneumatiky. Ve formuli 1 se celý závod dlouhý přes 310 km odehrává na několika sadách pneumatik, zatímco v Le Mans 2013 týmy obouvající pneumatiky Dunlop často vydržely čtvero tankování s jednou sadou i 44 okruhů dlouhých 13,629 km, což je celkem přibližně 600 km, tedy téměř dvojnásobek vzdálenosti velké ceny v závodech formule 1.
Úspěchy značky Dunlop v závodě Le Mans 24 hodin v roce 2013 – kategorie LMP2:
Jean-Felix Bazelin, General Manager Dunlop Motorsport Europe prohlásil:
„Podíváme-li se na data z Le Mans, ukazují nám pokrok, který jsme opět udělali. Zaznamenali jsme několik „poprvé“, včetně dvojitého tankování na pneumatice se středně tvrdou směsí a čtyř odjetých úseků na pneumatikách s měkkou směsí, což jsou velké pokroky ve vytrvalostních závodech. Naše tvrdá práce na mokré a středně tvrdé směsi se opravdu vyplatila a byla významným faktorem ve velmi proměnlivých podmínkách. Rychlost, kterou naše týmy ukázaly, a schopnost jednoduše zvládnout tři či čtyři úseky bez potřeby vyměnit pneumatiky ukazují, jak velký pokrok udělaly pneumatiky v několika posledních letech. Důležitou věcí pro nás je pokračovat ve vývoji a setrvat před konkurencí."