Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Automobilka Volvo Cars chce, abyste s Volvem V90 Cross Country znovu objevili svou životní vášeň.
Mezinárodní průzkum provedený na popud automobilky Volvo Cars ukázal, že šest z deseti lidí v globálním měřítku touží trávit více času outdoorovými aktivitami, přičemž mezi nejpopulárnější z nich patří pěší turistika, běh a cyklistika. Z těch, kteří nedokázali uvést svůj oblíbený koníček, 68 % uvedlo, že jim práce zabírá v jejich osobních životech příliš mnoho času. V návaznosti na tyto postřehy se automobilka Volvo Cars snaží ve své kampani pro Volvo V90 Cross Country povzbudit lidi, aby znovu objevili své vášně a užívali si dobrodružství, která kdysi milovali a preferovali.
„Většina z nás dosáhla ve svém životě bodu, kdy se rozhodli pro kariéru, která zastiňuje například jejich slabost pro lyžování nebo surfování. Pro některé lidi to může znamenat ztrátu jejich smyslu pro dobrodružství, které nahradil pohodlný způsob života. Účelem této kampaně je připomenout nám, že právě nyní je ta správná chvíle pro opětovné navázání kontaktu s lidmi a vášněmi, které tak moc milujeme, a začít žít naše životy naplno,“ uvedl Thomas Andersson, viceprezident pro globální marketing ve společnosti Volvo Car Group.
V inspiraci novodobým britským filozofem Alanem Wattsem nová kampaň povzbuzuje lidi, aby znovu objevili své zapomenuté vášně, přehodnotili své životní priority a začali více žít současností. „Volvo V90 Cross Country je prezentováno jako vůz pro vaše úniky od všedních dnů bez použití obvyklých klišé, jako jsou záběry s venkovskými silnicemi nebo vyzdvihování terénních schopností. Místo toho je představeno jako dokonalý prostředek pro únik od zaneprázdněné existence, který lidem pomůže najít rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem,“ vysvětluje Thomas Andersson.
Film této kampaně, který byl natáčen v kanadském Vancouveru a jeho okolí, sleduje čtyři vysoce postavené profesionály ve svých oborech, jak znovu objevují pouto se svými milovanými a s minulými vášněmi a ve Volvu V90 Cross Country opouštějí město, aby se mohli věnovat surfování, rybaření a fotografování přírody. Záběry jsou doprovázeny komentářem v podobě legendárního proslovu z roku 1959 „Žijte naplno právě teď“, v němž filozof Alan Watts odrazuje lidi od toho, aby žili svým budoucím postavením, a povzbuzuje je k tomu, aby žili přítomností a více si užívali to, co milují. Poselství je jasné: „Nemůžete žít plnohodnotně, pokud nebudete žít naplno v přítomnosti.“
V souznění s uvedenou globální kampaní, která vybízí k odhození pout konvenční každodennosti a uvolnění průchodu skutečných vášní, bude nové Volvo V90 Cross Country představeno i v České republice – k jeho odhalení dojde na zasněženém svahu Ski areálu Monínec. Od 23. do 25. února budou ve Ski areálu Monínec u stánku Volvo čekat hned dva vozy, a to až do večerních hodin.
Foto:Volvo