MotorInfo

Volvo spolupracuje se švédskou hudební hvězdou Robyn

24.5.2014 09:49
Volvo spolupracuje se švédskou hudební hvězdou Robyn

Po úspěšném partnerství se švédským fotbalistou Zlatanem Ibrahimovičem spojila společnost Volvo Cars své síly s další švédskou ikonou - Robyn.

Tato výrazná zpěvačka a skladatelka zazáří v druhé části kampaně automobilky Volvo Cars „Vyrobeno ve Švédsku“, kdy bude řídit Volvo V60. Nová kampaň s Robyn, v níž bude na Švédsko nahlíženo z její perspektivy v Los Angeles, se bude soustředit především na závazek společnosti vůči životnímu prostředí, který se mimo jiné promítá také do nové rodiny motorů Drive-E vyvinutých touto automobilkou. Kampaň jako taková ponese silné vícestranné poselství značky Volvo určené především ženám, jež tvoří téměř polovinu zákazníků mimo fleetový prodej.

Robyn je v současnosti nepochybně nejúspěšnější švédskou popovou hvězdou, která od svého debutu v roce 1995 prodala po celém světě miliony svých nahrávek. Robyn je skvělým příkladem nezávislého myšlení a boření konvencí, což jsou charakteristické rysy švédské povahy. V roce 2004 zrušila Robyn svou smlouvu s renomovanou hudební společností a založila vlastní nahrávací společnost, Konichiwa Records, se svými vlastními podmínkami. Zbytek je již historií a Robyn je nyní mnohem úspěšnější než kdykoliv dříve.

Prostřednictvím nových hnacích jednotek Drive-E vytvořila automobilka Volvo Cars rodinu menších a inteligentnějších benzinových a naftových motorů, jejichž výkon nabízí vzrušující jízdní zážitek při špičkové hospodárnosti čtyřválcových motorů. Přidáním elektrifikace, jako je například plug-in hybridní technologie, může značka Volvo nabídnout svým zákazníkům jak ultraefektivní, tak i vysoce výkonné motory.

„Miluji Volvo a souzním i s filozofií automobilky a značky,“ prohlásila Robyn. „Tak například, Volvo je švédskou společností, která vynalezla tříbodové bezpečnostní pásy, ale nenechala si je patentovat, protože by to znamenalo, že bude toto úžasné zařízení moci využívat mnohem méně lidí. Tento přístup se mi líbí. Smyslem této kampaně je propagovat ekologicky zaměřený projekt se širokým dosahem. Po tom, co jsem si udělala svůj vlastní průzkum, věřím, že tento projekt může být prostředkem skutečné změny.“

„Spolupráce s Robyn byla skvělým zážitkem,“ říká Per Carleö, ředitel pro marketingovou komunikaci ve společnosti Volvo Cars Sweden, který je zároveň osobou zodpovědnou za průběh kampaně „Vyrobeno ve Švédsku“. „Co na mě udělalo velký dojem, byla horlivost, s níž k této spolupráci od počátku přistupovala. Nejenže jsme s Robyn strávili hodiny diskuzí o závazku naší společnosti k životnímu prostředí, ona navíc sháněla potřebné informace hned u několika odborníků na životní prostředí. Brala to velice vážně.“

Tato kampaň byla oficiálně odstartována ve Švédsku a nyní bude postupně spuštěna i na dalších trzích po celém světě. Během následujících týdnů bude kampaň rozšířena i na tiskové materiály, digitální média a venkovní reklamní plochy.