Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Automobilka Volvo Cars se chystá vytvořit nový obchodní model sdílené mobility, který se stane součástí její strategie masivního rozšíření sdílení vozů a mobilních služeb.
Nová obchodní jednotka bude vycházet ze služeb společnosti Sunfleet, která se v celosvětovém měřítku stala jedním z prvních poskytovatelů služby sdílení vozidel a od roku 1998 je provozována společností Volvo. Ve švédsku založená společnost Sunfleet se může pochlubit zhruba 50 000 předplatiteli, kteří provádějí přibližně 250 000 transakcí ve více než 50 švédských městech.
Představitelé automobilky Volvo prohlásili, že se svým novým podnikáním, jehož jádro bude tvořit Sunfleet, hodlají expandovat na nové globální trhy, kde uživatelům poskytnou zcela novou řadu mobilních služeb, které naprosto splní očekávání zákazníků ohledně vlastnictví a manipulace s automobily.
„Ačkoli soukromé vlastnictví osobních vozidel nezmizí, jakožto výrobce automobilů musíme přijmout skutečnost, že se počet kupovaných vozů sníží a především se změní způsob jejich využívání. Na našem domácím trhu provozujeme osvědčený a ziskový koncept, který hodláme využít při vývoji globálního konceptu,“ prohlásil Håkan Samuelsson, prezident a generální ředitel společnosti Volvo Cars.
Podrobné informace o přepracované strategii sdílené mobility společnosti Volvo Cars budou zveřejněny v příštích měsících. Již nyní je však jisté, že automobilka má v úmyslu doplnit stávající a tradiční modely vlastnictví o celou řadu žádaných mobilních řešení. Zásadními faktory pro zajištění úspěchu celého podniku jsou flexibilita, snadné využívání a přizpůsobení na míru uživatelům.
Generální ředitelkou nového podniku se stane Bodil Eriksson, která v současné době zastává místo viceprezidentky pro produkt, marketing a komunikaci ve společnosti Volvo Car USA, přičemž dříve pracovala jako senior viceprezidentka pro korporátní komunikaci.
„Dnešní pojetí mobility a vlastnictví automobilů se mění. Přistoupením na tento zásadní a rychlý posun v individuálním chování v oblasti mobility a relevantní odpovědí na tuto změnu zajistíme značce Volvo, aby v očích spotřebitelů zůstala stále atraktivní,“ uvedl Håkan Samuelsson.
Foto:Volvo