Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Volvo Car Group předpokládá, že se roční prodeje v roce 2014 zvýší o téměř 10 procent.
„Důvodem je stabilní růst na klíčových trzích a zlepšení nabídky produktů,“ vysvětluje pozitivní očekávání prezident a generální ředitel Håkan Samuelsson.
Håkan Samuelsson poukazuje na vyhlášení výsledků z první poloviny roku 2014 ve Stockholmu, kde společnost vykázala provozní zisk ve výši 1,21 miliardy SEK za prvních šest měsíců roku 2014, zvýšení prodejů o 9,5 procenta na 229 013 vozů a příjmy 64,8 miliardy SEK. Čistý zisk činil 535 milionů SEK.
Zisková první polovina roku a povzbudivý výhled na celoroční tržby vytvářejí pozitivní dynamiku kolem společnosti, která provádí transformační plán a připravuje se na blížící se představení nového Volva XC90.
„Po tomto úspěšném prvním pololetí se s optimismem díváme kupředu. Rostoucí poptávka po prvotřídní bezpečnosti a pozitivním vlivu na životní prostředí bude i nadále podporovat náš globální růst,“ je přesvědčen Håkan Samuelsson. Dodal, že v této fázi se očekává, že celoroční provozní zisk v letošním roce bude na stejné úrovni jako v sezoně 2013.
V první polovině roku vzrostl prodej vozů Volvo v Číně o 34,4 procenta a Volvo Cars očekává, že i nadále na tomto největším trhu poroste. Pomáhá tomu poptávka po nových lokálních modelech, jako je S60L a inovovaná S80L, stejně jako další rozšiřování dealerské sítě.
„Upevňujeme naši pozici na čínském trhu a očekáváme, že zde letos prodáme minimálně osmdesát tisíc vozů. Evropský trh také vykazuje známky oživení a růstu a my jsme v dobré pozici pro další zvýšení prodejů. V USA nový management odhodlaně pracuje na zvýšení výkonnosti a oživení plánů,“ říká Håkan Samuelsson.
Společnost Volvo Cars posílila svou vedoucí pozici na švédském trhu, kde tržby v prvním pololetí vzrostly meziročně o 20,2 procenta. V západní Evropě pokračuje zavádění nových motorů s prvotřídní technologií Drive-E. Díky této technologii se zvýšila poptávka na důležitých trzích, jako je Velká Británie, Německo a Nizozemsko. Celkové prodeje v regionu vzrostly o 8,7 procenta v prvních šesti měsících roku 2014.