MotorInfo

Volkswagen zahájil projekt „Run Blue.“

31.3.2014 20:51
Volkswagen zahájil projekt „Run Blue.“

Volkswagen spojil dlouhodobou podporu vytrvalostních běhů v České republice se svou filozofií přístupu k životnímu prostředí „Think Blue.“ v novém projektu „Run Blue.“

Ten byl spuštěn symbolických 42 dní před startem jubilejního dvacátého Volkswagen Maratonu Praha. Jeho součástí je běžecká soutěž „Auta poháněná srdcem“, která probíhá u pěti vybraných prodejců Volkswagen.

Volkswagen je dlouholetým hlavním partnerem běžecké ligy RunCzech, pod níž spadá především největší běžecká událost v České republice – Volkswagen Maraton Praha. Ten se letos poběží již podvacáté. Volkswagen při té příležitosti spustil web www.runblue.cz, který přináší mimo jiné informace o aktuálních akcích, běžecké rady a tipy, online chaty se zajímavými osobnostmi a zábavné aplikace pro podporu svých blízkých, kteří se rozhodli zúčastnit některého z běhů ligy RunCzech.

Název „Run Blue.“ vznikl spojením názvů „RunCzech“ a „Think Blue.“. Projekt „Think Blue.“ realizuje filozofii značky Volkswagen založenou na šetrném přístupu k životnímu prostředí, jehož přirozenou součástí je i zdravý životní styl včetně běžeckých aktivit.

Zároveň byla odstartována soutěž „Auta poháněná srdcem“, která zve nejen běžeckou veřejnost k návštěvě pěti showroomů autorizovaných prodejců značky Volkswagen, v nichž jsou od 31. března instalovány běžecké pásy. Úkolem návštěvníků je uběhnout na běžeckém pásu libovolnou vzdálenost přesahující sto metrů. Na rychlosti nezáleží. Jediné, co se počítá, jsou uběhnuté metry. „Běžecké trenažéry jsou napojeny na dotykovou obrazovku s počítačem, na které se zobrazuje aktuální uběhnutá vzdálenost běžce i celého showroomu. Při běhu bude běžce navíc podporovat motivační video,“ uvedla Lenka Šinkorová ze společnosti FG Forrest, která se podílela na realizaci internetové prezentace a technickém řešení soutěže.

Jednotlivé showroomy mezi sebou soutěží a aktuální stav se zobrazuje na webu. V předvečer Volkswagen Maratonu se načítání metrů zastaví. Soutěžící mohou svým sportovním výkonem přispět na dobrou věc, protože ve městě vítězného showroomu nechá Volkswagen postavit dětské hřiště, jehož základna bude zhotovena z granulátu, který se vyrábí z použitých nebo vadných pneumatik.

Další odměna čeká na tři soutěžící z každého showroomu, kteří se nejvíce přiblíží správné odpovědi na tipovací otázku „Kolik metrů se celkem uběhne během soutěže ve všech pěti showroomech?“. Vítězům budou předány dárkové sety. Hlavní cenu – horské kolo Volkswagen – obdrží autor nejpřesnějšího tipu z vítězného showroomu.

Do soutěže jsou zapojeni následující autorizovaní prodejci Volkswagen: Autodružstvo Podbabská v Praze, Gerhard Horejsek Děčín, Porsche Brno, Porsche České Budějovice a Samohýl Auto Zlín. Na výstavbě hřiště se budou partnersky podílet společnosti RPG Recycling, GELPO a Bonita.