MotorInfo

Volkswagen Užitkové vozy lídrem segmentu LUV

11.4.2012 14:29
Volkswagen Užitkové vozy lídrem segmentu LUV

Volkswagen Užitkové vozy hlásí silný růst nejen v celosvětovém měřítku, ale i v České republice.

Podle aktuálních výsledků za 1. čtvrtletí 2012 je Volkswagen Užitkové vozy nejprodávanější značkou na českém trhu v segmentu lehkých užitkových vozů s tržním podílem ve výši 19,2 %. V meziročním srovnání vzrostl počet registrací lehkých užitkových vozů Volkswagen v prvním čtvrtletí o 91,55 %, zatímco celkový trh lehkých užitkových vozů v České republice zaznamenal nárůst o 5,59 %.

„Do letošního roku jsme vstoupili skutečně famózním způsobem. Nárůst registrací o vynikajících 91,55 % vynesl značku Volkswagen Užitkové vozy v meziročním srovnání výsledků za první čtvrtletí ze čtvrtého na první místo. Na skvělém prodeji se vyrovnaně podílejí všechny naše modelové řady od kompaktních dodávek Caddy, přes legendární Transporter a neúnavný Crafter až po Amarok, novou hvězdu v segmentu pikapů,“ říká Jan Procházka, vedoucí divize Volkswagen Užitkové vozy.

Od začátku ledna do konce března 2012 bylo registrováno 544 lehkých užitkových vozů Volkswagen, což znamená první místo v segmentu s tržním podílem 19,20 %. Bestsellerem značky Volkswagen je tradičně modelová řada Transporter (199 ks), po ní následuje Volkswagen Caddy (138 ks) a Volkswagen Crafter (106 ks). Skvěle se vede také modelu Amarok, který v prvním čtvrtletí 2012 ovládl kategorii pikapů s 95 nově registrovanými vozy. Výše uvedené počty registrací platí pro segment lehkých užitkových vozů (N1). V provedení M1 (osobní vozy) bylo na českém trhu během 1. čtvrtletí 2012 registrováno dalších 280 vozů Caddy a 313 vozů T5 (California, Caravelle, Multivan a Transporter). Velké oblibě mezi českými zákazníky se dlouhodobě těší rovněž osobní automobily s logem Volkswagen, a tak je značka s 4 202 nově registrovanými vozy (tržní podíl 9,06 %) po prvním čtvrtletí 2012 také jedničkou mezi dováženými značkami na českém trhu osobních a lehkých užitkových vozů.