Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Koncern Volkswagen převzal evropské výzkumné a vývojové centrum společnosti BlackBerry v Bochumi.
Automobilový koncern z Wolfsburgu rozšířil své kompetence a možnosti v oblasti konektivity vozidel nově založenou společností Volkswagen Infotainment GmbH.
Oblast konektivity prodělala během uplynulých let razantní rozvoj, a patří proto mezi těžiště výzkumu a vývoje koncernu Volkswagen. Cílem je urychlit zavádění techniky pro komunikaci vozidel se svým okolím do reálného provozu. Pro další optimalizaci propojení lidí a automobilů s infrastrukturou jsou nezbytné nové strategie a inovace.
Již dnes probíhá výměna informací mezi vozidlem a přenosnými přístroji, jako jsou například přehrávače MP3, chytré telefony a klíčky od vozidla. V bližší budoucnosti se kromě toho etabluje také komunikace mezi vozidlem a vlastním domovem nebo kanceláří, jakož i komunikace mezi vozidly a čerpacími stanicemi, nákupními centry, parkovišti a dopravní infrastrukturou (Car-to-X-Communication). Další oblastí je také komunikace mezi jednotlivými vozidly (Car-to-Car-Communication). Řidič může být díky tomu velmi brzy informován o dopravních komplikacích nebo překážkách.
Dr. Heinz-Jakob Neußer, člen představenstva značky Volkswagen zodpovědný za vývoj, vysvětluje: „Vzájemné propojení rozhodujícím způsobem ovlivní budoucí podobu automobilu. Mnozí zákazníci očekávají od síťově propojených vozidel novou dimenzi komfortu a bezpečnosti. Nároky našich zákazníků po celém světě se dramaticky změní, což opět zkrátí inovační cykly systémů a funkcí. Abychom tyto enormní výzvy zvládli, musíme rozšířit naše možnosti o nové know-how.“