MotorInfo

Volkswagen rozšiřuje spolupráci s českým florbalem

23.9.2014 19:52
Volkswagen rozšiřuje spolupráci s českým florbalem

Volkswagen rozšiřuje spolupráci s Českou florbalovou unií, kterou podporuje od roku 2012.

Mezi novinky patří školní florbalový pohár „Think Blue. Cup.“, „Cena Play Blue.“ pro nejférovější týmy mužské a ženské extraligy a rozšíření partnerství s českou florbalovou reprezentací i o ženský tým. Kromě toho se mohou fanoušci těšit na soutěž o atraktivní ceny u příležitosti mistrovství světa ve florbalu ve Švédsku.

Volkswagen začal spolupracovat s Českou florbalovou unií v roce 2012 a vzhledem k oboustranné spokojenosti dochází od nové sezony 2014/2015 k jejímu významnému rozšíření, které zahrnuje mimo jiné ještě větší podporu školního, extraligového a reprezentačního florbalu a vytvoření nové webové platformy pro aktivní zapojení fanoušků. Volkswagen i nadále podporuje Superfinále florbalu a v jeho rámci například vyhlašování nejužitečnějšího hráče a hráčky pod názvem Superhero. Volkswagen je také partnerem obdobného ocenění ve florbalové extralize, které nese název Extrahero. O tom, komu budou tituly Superhero a Extrahero uděleny, mohou rozhodovat diváci svým hlasováním na novém webu www.playblue.cz, který byl od nové sezony spuštěn v rámci spolupráce mezi značkou Volkswagen a Českou florbalovou unií.

Fanoušci na webu www.playblue.cz kromě toho najdou také novinky ze světa florbalu a mohou se zde zúčastnit různých soutěží o atraktivní ceny. Nový web je analogií již existujícího webu www.runblue.cz, který podobným způsobem propojuje běžeckou ligu RunCzech se značkou Volkswagen, která je jejím dlouholetým partnerem.

V rámci nové smlouvy se Volkswagen stal, prostřednictvím platformy „Think Blue.“, hlavním partnerem školního florbalového poháru, který se bude hrát pod názvem „Think Blue. Cup.“. Mimořádně úspěšný celorepublikový projekt pro žáky prvního stupně základních škol přiláká více než 1 000 družstev. Šest nejlepších týmů v obou vyhlašovaných kategoriích se utká o prestižní titul v dubnovém Finálovém turnaji, který se uskuteční v Praze.

Novinkou florbalové extraligové soutěže, jejíž ročník 2014/2015 odstartoval o uplynulém víkendu, je „Cena Play Blue.“, kterou Volkswagen udělí extraligovému týmu v mužské i ženské části, který za celou sezonu nastřádá nejmenší počet trestných minut. Volkswagen oceňováním nejčestnějších týmů, které maximálně naplňují principy fair play, vytváří paralelu se svou filozofií „Think Blue.“ zaměřenou na maximální ochranu životního prostředí.

Volkswagen je od letošní sezony partnerem nejen mužského, ale i ženského reprezentačního týmu České republiky. Mužský tým florbalistů čeká v závěru roku prosincové Mistrovství světa ve florbalu 2014 ve švédském Göteborgu a fanoušci se mohou už teď těšit na soutěž o atraktivní ceny, kterou pro ně Volkswagen připravuje společně s různými anketami a nezapomenutelnými zážitky.