MotorInfo

Volkswagen odpočítává začátek běžecké sezony RunCzech 2015

24.3.2015 19:18
Volkswagen odpočítává začátek běžecké sezony RunCzech 2015

Již 28. března odstartuje letošní sezona běžeckého seriálu RunCzech, který je dlouhodobě podporován značkou Volkswagen.

Poslední březnovou sobotu se uskuteční jeden z nejlépe obsazených půlmaratonů světa, Sportisimo 1/2Maraton Praha, který je prvním podnikem letošní běžecké ligy RunCzech. Do pražských ulic v něm vyběhne 12 500 běžců! Diváci mohou povzbudit běžce osobním videovzkazem nahraným prostřednictvím mobilní aplikace „Fandíme maratoncům“.

Volkswagen je dlouholetým hlavním partnerem běžecké ligy RunCzech a titulárním partnerem květnového podniku Volkswagen Maraton Praha, největší běžecké události v České republice a jednoho z nejkrásnějších běžeckých závodů na světě. V letošním roce zve Volkswagen všechny sportovce i fanoušky na sedm prestižních běžeckých akcí, které jsou součástí běžecké ligy RunCzech.

Letošní sezona běžeckého seriálu RunCzech odstartuje již tuto sobotu, 28. března, sedmnáctým ročníkem podniku Sportisimo 1/2Maraton Praha 2015, který se řadí mezi nejlépe obsazené půlmaratony světa a chlubí se zlatou známkou IAAF. Začátkem května následuje Volkswagen Maratonský víkend 2015 (2.–3. 5. 2015), který je tradičním vrcholem běžecké sezony v České republice. Další a poslední maraton sezony se uskuteční 5. 9. 2015 opět v Praze (Birell Grand Prix Praha 2015). Kromě toho se mohou běžci i fanoušci zúčastnit čtyř půlmaratonů Mattoni - 1/2Maraton v Karlových Varech (23. 5. 2015), Českých Budějovicích (6. 6. 2015), Olomouci (20. 6. 2015) a Ústí nad Labem 2015 (12. 9. 2015).

Volkswagen spustil loni v rámci své dlouholeté podpory vytrvalostních běhů web www.runblue.cz, na němž mohou zájemci nalézt mimo jiné informace o aktuálních akcích, běžecké rady a tipy, online chaty se zajímavými osobnostmi a zábavné aplikace pro podporu svých blízkých, kteří se rozhodli zúčastnit některého z běhů ligy RunCzech, jako je například nová aplikace „Fandíme maratoncům“. Název „Run Blue.“ vznikl spojením názvů „RunCzech“ a „Think Blue.“. Projekt „Think Blue.“ realizuje filozofii značky Volkswagen založenou na šetrném přístupu k životnímu prostředí, jehož přirozenou součástí je i zdravý životní styl včetně běžeckých aktivit. Ekologicky udržitelný rozvoj je pro Volkswagen důležitým podnikatelským cílem. Pro Volkswagen to znamená nejen vývoj a výrobu stále úspornějších automobilů, ale především aktivní vnímání a řešení problémů v širších souvislostech.

 

Ilustrace:Volkswagen