MotorInfo

Vítězka Women´s Challenge 2012 si odvezla Volkswagen Jetta

15.8.2012 08:17
Vítězka Women´s Challenge 2012 si odvezla Volkswagen Jetta

Volkswagen zapůjčil Ivě Kubešové, vítězce soutěže Women´s Challenge 2012, nový Volkswagen Jetta.

Značka Volkswagen je tradičním partnerem společnosti Prague International Maraton (PIM), která pořádá vytrvalostní běhy v pražských ulicích a ostatních městech České republiky. Celkovou vítězkou soutěže Women´s Challenge 2012 se stala sedmatřicetiletá nutriční poradkyně Iva Kubešová z Prahy 1, která jako ocenění za nejvýraznější zlepšení vyhrála zapůjčení osobního vozu Volkswagen Jetta na tři měsíce. Klíčky od elegantního sedanu předal Ivě Kubešové Petr Janeba, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

"Je to úžasný pocit překonat sama sebe a dokázat věci, o kterých mí blízcí pochybovali. Účast v soutěži Women´s Challenge mohu doporučit všem ženám, které chtějí začít nový život," říká Iva Kubešová, vítězka Women´s Challenge 2012. "Samozřejmě mám ohromnou radost z výhry a už se nemohu dočkat, až v nové Jettě podniknu rodinný výlet s oběma svými dětmi."

"Gratulujeme vítězce letošního ročníku soutěže Women´s Challenge a velmi nás těší, že Ivě Kubešové můžeme jako odměnu za její obrovské úsilí zapůjčit elegantní a úsporný rodinný sedan Jetta," říká Petr Janeba, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. "Zároveň bych chtěl za značku Volkswagen ocenit také skvělé výkony ostatních jedenácti vybraných účastnic projektu Women´s Challenge."

Women´s Challenge je projekt, který je určen všem ženám bez ohledu na jejich věk a fyzickou kondici. V soutěžní části projektu vybere porota 12 žen, jejichž zážitky a pocity jsou sledovány na základě jejich zápisů v deníku, prostřednictvím rozhovorů, pravidelným monitorováním jejich pokroku a dalšími způsoby. Tyto ženy jsou vedeny týmem trenérů a vítězí ta, která zaznamená největší pokrok vycházející částečně ze zlepšení fyzické kondice, vytrvalosti v psaní deníku, ale i v celkové oblíbenosti.