Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Francouzský výrobce Renault Trucks vstoupil rokem 2008 již do jedenáctého roku svého působení v České republice a do osmého roku na Slovensku.
S více než 100 lety zkušeností v oblasti produkce nákladních vozidel se řadí mezi top sedmičku největších mezinárodních výrobců a neodmyslitelně figuruje v povědomí veřejnosti jako specialista ve svém oboru, který zahrnuje kompletní řadu vozidel všech váhových kategorií a dokáže tak vyjít vstříc jakýmkoliv potřebám zákazníka v oblasti nákladní dopravy.
Základní nabídka je sestavena ze čtyř produktových řad:
Master Euro 4 je nabízen v provedeních pro krytou nebo otevřenou přepravu zboží a materiálu (furgony a podvozky s kabinou) nebo pro přepravu osob (verze combi, minibus a bus). Maxity doplnil rozvážkovou řadu Renault Trucks o vozidlo pro všestranné použití. Řada s celkovou hmotností od 2,8 do 4,5 tuny poskytuje rekordní užitečnou hmotnost až 1 820 kg. Motory DXi 2,5 (110 k) a DXi 3 (130 a 150 k) v kombinaci s pěti- nebo šestistupňovou manuální převodovkou dodávají vozidlu optimální dynamiku. Mascott je opravdový malý nákladní vůz s celkovou hmotností od 3,5 do 6,5 tuny. Nabízen je s třílitrovým motorem DXi 3 Euro 4 ve výkonových variantách 130 a 150 k (300, resp. 350 Nm), dodávaných vždy se šestistupňovou manuální převodovkou.
V souvislosti s tímto tradičním rozvážkovým vozidlem Renault Trucks připravil speciální nabídku: Renault Mascott v provedení 130/150 k, 6,5 tuny s rozšířenou výbavou. Zákazník může využít do konce června zvýhodněné ceny dvou úrovní výbavy - Pack Komfort a Robustnost. Nabídka platí pouze do vyprodání zásob. Mimo tuto akci jsou k dispozici ve skladové nabídce nyní i modely stejného vozidla v provedení 5,5 tuny.
od 7,5 - 26 tun zastoupena modely Midlum a Premium Distribution. Vozidla rozvážkové řady jsou ve svém živlu při distribuci ve městě, na kratších vzdálenostech, ale i vzdálenějších rozvážkách.
kategorii nad 18 tun představovaná modely: Premium Lander a Kerax. Premium Lander je díky své všestrannosti a užitečnému zatížení nejvhodnější pro dopravu na stavbu. Ideálně v sobě kombinuje vynikající jízdní vlastnosti na silnici s charakteristikou stavebních vozidel.
Kerax je oproti tomu díky své výjimečné robustnosti a pohyblivosti určen přímo na stavbu a do nejnáročnějších terénů.
Renault Trucks reaguje na stále rostoucí poptávku po stavebních vozidlech. Připravil proto na letošní stavební sezónu další speciální nabídku stavebních vozidel na podvozcích Renault Midlum, Premium Lander a Kerax, které je možné dodat ve velmi krátkých (okamžitých) dodacích lhůtách s již aplikovanou nástavbou. Při výběru nástavby může zákazník volit mezi nabídkou sklápěčů, valníků či domíchávačů betonu. Nabídka je limitovaná a končí s posledním říjnovým dnem.
rozmezí od 18 - 26 tun zastoupena vozidly Premium Route a Magnum.
Renault Premium Route je vozidlem specializovaným na dopravu v moderní logistické síti v režimu „just in time". Mezi jeho trumfy patří optimalizovaná přepravní rychlost a jedno z nejlepších užitečných zatížení na trhu.
Novinky 2008
Stejně jako v předchozích letech i v tomto roce připravil Renault Trucks pro své zákazníky několik novinek. Dvě z nich se týkají Stavební řady, kdy po kompletních inovacích provedených v roce 2006 přišel Renault Trucks s další novinkou v podobě nové konfigurace
8 x 4 u řady Premium Lander a nového ještě výkonnějšího motoru DXi13 500 k u řady Renault Kerax.
Největší novinkou letošního roku je nová generace vlajkové lodi Renault Trucks - Renault Magnum. Uvedením nového provedení se začíná psát již pátá kapitola historie tohoto dominantního vozidla. Změny oproti dřívější verzi se týkají ještě elegantnějšího vnějšího designu kabiny, ale především zcela novým uspořádáním interiéru kabiny. Díky zvýšení střechy nové kabiny vozu o 20 cm, vnitřní výška nyní přesahuje 2 m, se mohou řidiči v kabině pohybovat zcela vzpřímeně, a to i díky snížení počtu překážek na minimum pomocí další optimalizace vnitřního vybavení. Změny se týkají rovněž uspořádání úložného prostoru. Kabina nového Renault Magnum nyní poskytuje až dvakrát více úložného prostoru než je běžné u ostatních vozidel dálkové přepravy.
Přes důraz na atraktivní design zůstává efektivnost a optimalizace nákladů největší prioritou. Motor DXi13 dostupný u vozidla Renault Magnum od roku 2006, a to u provedení 460 k a 500 k dodává sílu a výkon při vysokých rychlostech na střední vzdálenosti, které jsou vyšší než ty, které nabízely jeho předchůdci (až o 4 km/h rychlejší podle využití).
Služby
Renault Trucks nepřichází za svým zákazníkem pouze ze samotným produktem. Jeho nabídka zahrnuje celou řadu doplňkových služeb. V rámci pomoci zákazníkům s financováním vozidel přichází značka s nabídkou operativního i finančního leasingu, pojištění i možností zpětného odkupu. V oblasti poprodejních služeb je nabídka rovněž neméně pestrá. Služby jako jsou např. prodloužená záruka, servisní smlouvy, paušály údržby či záruka dodání originálních náhradních dílů, smlouvy o údržbě Start & Drive nebo Renault Trucks 24/24 nabízejí řidičům a dopravcům pohodu, kterou pro výkon své profese potřebují. V souvislosti s cílem Renault Trucks podpory zákazníka přichází značka navíc s tzv. Optifuel Solutions, tj. souborem řešení pro snížení spotřeby pohonných hmot a optimalizaci investic. Tento soubor zahrnuje: Optifuel Technology, s automatizovanou převodovkou Optidriver, regulující spotřebu paliva, Optifuel Infomax pro hodnocení spotřeby pohonných hmot a Optifuel Training, školení ekonomické jízdy pro řidiče.
Na všechna vozidla poskytuje Renault Trucks profesionální servisní služby ve svých devíti autorizovaných koncesích na třinácti místech v České republice a ve čtyřech koncesích na sedmi místech na Slovensku.