MotorInfo

Více než šest tisíc nových vozů SEAT v roce 2014

6.1.2015 20:51
Více než šest tisíc nových vozů SEAT v roce 2014

Počet registrací nových vozů SEAT v České republice vzrostl meziročně o 41,3 % z 4 360 vozů v roce 2013 na 6 163 vozů v roce 2014.

„Historicky nejlepší výsledek značky SEAT na českém trhu se týká nejen počtu prodaných vozů, ale i finančních ukazatelů. S loňským rokem můžeme být spokojeni i v mnoha dalších ohledech. V roce 2014 se nám totiž podařilo naplnit veškeré cíle značky SEAT, a to dostat se do Top 10 v žebříčku nejprodávanějších značek v České republice, zvýšit povědomí o značce SEAT, vylepšit její image a dosáhnout ziskovosti prodejní a servisní sítě SEAT,“ říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika.

Rok 2014 byl pro značku SEAT ve znamení pokračování intenzivní modelové ofenzivy. Bestsellerem se stala nová generace modelové řady Leon, jejíž nabídka byla v průběhu roku 2014 postupně rozšiřována. Na začátku loňského roku vstoupilo na český trh rodinné kombi Leon ST a na scénu přišel i sportovní model Leon Cupra. Později pak následovala verze Leon ST 4x4 s pohonem všech kol. SEAT loni do své nabídky zařadil také ekologický model Leon TGI s pohonem na stlačený zemní plyn CNG.

Klíčem k úspěchu značky SEAT jsou kromě vyspělých produktů také inovativní služby. Zájem o vozy SEAT v roce 2014 podpořilo mimo jiné zavedení nového produktu v oblasti financování. S programem SEAT OLÉ se SEAT zařadil mezi první značky na českém trhu, které uvedly v život úspěšný produkt operativního leasingu pro soukromé osoby. Aktuální novinkou je nabídka SEAT OLÉ SPORT, která oslovuje sportovně zaměřené řidiče.

  Foto:SEAT