Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Za šest let, kdy česká automobilka vstoupila na čínský trh, sjel z linky v partnerském závodě Shanghai Volkswagen (SVW) více než jeden milion vozů značky Škoda, tedy zhruba deset procent z deseti milionů vozů, které byly od roku 1983 ve SVW celkem vyrobeny.
V příštích letech chce Škoda svůj odbyt v Číně dále zvyšovat. Za tímto účelem zvyšuje automobilka i počet modelů, který se v této zemi vyrábí, na dvojnásobek a otvírá další výrobní kapacity.
„Automobily značky Škoda jsou v Číně oblíbené,“ říká předseda představenstva společnosti Prof. Dr. h. c. Winfried Vahland. „S pouze třemi v této zemi prodávanými modely jsme překročili milionovou hranici. S rozšiřováním naší modelové palety a výrobních kapacit se budou naše prodeje v Číně v příštích letech dále zvyšovat,“ dodává Vahland.
Koncem října byla zahájena výroba v nově otevřeném závodě SVW v Ning-po. Jako první model tam sjíždí z linky Superb. Škoda tak ve spolupráci se Shanghai Volkswagen nyní vyrábí pět modelů: vedle Superbu v Ning-po sjíždí z linek závodů SVW v závodech An-tching a I-čeng modely Fabia, Rapid, Octavia a Yeti. V roce 2014 bude zahájena výroba nové generace modelu Octavia a modelu Rapid Spaceback.
Od vstupu na čínský trh v červnu 2007 vyrobila Škoda ve spolupráci s SVW pro Říši Středu více než milion vozů. „SVW je pro společnost Škoda spolehlivým a kompetentním partnerem. Dokladem úspěšné spolupráce je více než jeden milion vozů, vyrobených za pouhých šest let. Tato společná úspěšná historie bude pokračovat,“ říká Winfried Vahland.
Od roku 2010 je Čína nejsilnějším trhem značky. V roce 2012 dosáhla s 235 700 prodanými vozy v Číně nového rekordního odbytu. V dosavadním průběhu roku 2013 se pro vůz Škoda rozhodlo 199 200 čínských zákazníků (leden až říjen 2013). To odpovídá zhruba čtvrtině celosvětových prodejů značky.