Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Listopadové a prosincové prodeje v Auto ESA se nesou ve znamení vysoké poptávky po vozidlech v ceně do 100 000 korun. Největší poptávka v této cenové kategorii je po vozech Volkswagen Golf, Ford Focus a Škoda Fabia.
Přibližně 45 % těchto vozidel kupují rodiče svým dětem pod stromeček. Oproti loňskému roku se listopadová a prosincová poptávka zvýšila o 21 %. Vyplývá to z interního průzkumu Autocentra ESA. Zajímavostí je velký zájem o sledovací zařízení, které monitoruje nejen pozici vozidla, ale také jeho rychlost.
„Poptávka po modelech Volkswagen Golf, Ford Focus nebo Škoda Fabia je trvale vysoká. V posledních dnech se však velmi razantně zvýšila,“ vysvětluje Filip Kučera, ředitel marketingu Auto ESA. Podle Kučery stojí za zvýšenou poptávkou v tomto segmentu vánoční období, ve kterém chtějí někteří rodiče koupit první vůz svým dětem. „Poptávají vozy vizuálně atraktivní a s kvalitní bezpečnostní výbavou.“ Podle Kučery je už naštěstí pryč doba, kdy děti dostávaly vysloužilá auta po svých rodičích nebo prarodičích a své první kilometry najížděly v modelech Škoda 120 nebo Favorit.
Naprostá většina těchto vozidel je kupována za hotové a kupující je velmi často vybavují sledovacím zařízením z nabídky Auto ESA. „Důvodem je pochopitelně možnost vyhledání vozu v případě krádeže, ale také schopnost zařízení informovat i zpětně o rychlosti vozidla. Rodiče tak mohou mít přehled nad tím, jakou rychlostí jejich potomek s vozidlem jezdí,“ vysvětluje Kučera. Dalším prvkem volitelné výbavy je dle Kučery pojištění mechanických závad Defend. „Tatínkové si tak kupují určitou jistotu, že jejich dcery a synové nezůstanou v případě poruchy vozidla bez pomoci,“ uzavírá Kučera.