MotorInfo

Úspěšný „Testovací víkend“ u Toyoty

24.9.2014 07:33
Úspěšný „Testovací víkend“ u Toyoty

"Testovací víkend Toyota" se konal u všech autorizovaných partnerů značky Toyota v České republice. Akce byla určena pro širokou veřejnost a jejím hlavním cílem byla nabídka detailního seznámení s aktuálními novinkami značky Toyota v České republice.

Návštěvníci měli samozřejmě možnost absolvovat testovací jízdy s vybranými modely. Mezi předváděcími vozy nechyběli „horké novinky“ v podobě modelů Aygo a Yaris. Také zájemci o plně hybridní technologii měli možnost získat zkušenosti z testovacích jízd s některými z těchto ekologicky šetrných vozů.

Závěrečné vyhodnocení celé akce, která v mnoha parametrech naprosto překonala původní očekávání, potvrdilo vzrůstající zájem veřejnosti o vozy i služby značky Toyota. Prodejny vozů Toyota v celé ČR navštívilo přes 1 600 hostů. Dalším pozitivním ukazatelem tohoto víkendu byl počet testovací jízd zájemců o vozy Toyota, kterých se nakonec uskutečnilo více jak 900.

Zmíněné dílčí úspěchy poté znamenaly rekordní počet 109 podepsaných zákaznických smluv z celé ČR v rámci této akce. Nejvíce uzavřených smluv je na modely Yaris, Aygo a Auris  (včetně jejich hybridních verzí).

„Nesmírně si ceníme práce všech autorizovaných partnerů Toyota, kteří se podíleli na tomto skutečně rekordním výsledku. Bylo pro všechny nesmírně motivující, vidět desítky lidí proudících našimi prodejnami, kteří se zájmem využili testovacích jízd. Během nich si mohli vyzkoušet horké novinky naší modelové řady a zároveň objevit výhodnost nabídky při nákupu vozů značky Toyota. Tato akce jednoznačně oživila naší prodejní síť a to nejen rekordním počtem uzavřených smluv. Přibližně 150 návštěvníků se během následujících dvou týdnů do našich showroomů vrátí, aby blíže specifikovali své požadavky pro zakoupení vozu Toyota. Chtěl bych tímto poděkovat všem současným i potencionálním zákazníkům za jejich čas, který značce Toyota o víkendu věnovali. Nesmírně si toho vážíme,“ řekl po vyhodnocení akce Martin Peleška, obchodní a marketingový ředitel společnosti Toyota Motor Czech.

Pro značný úspěch akce Testovací víkend se společnost Toyota Motor Czech rozhodla prodloužit platnost výhodných podmínek při nákupu nového vozu značky Toyota z této akce až do 30. září 2014.

Foto:Toyota