Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
I při klesajícím trendu automobilového trhu v ČR byl srpen pro Peugeot opět prodejně úspěšný a konečným výsledkem je nárůst o 9 %.
„Za uplynulých osm měsíců jsme šestkrát překročili výsledek příslušného měsíce loňského roku a stále se snažíme udržovat příznivý trend i v následujících obdobích. V současné době máme o 20 % klientských objednávek více než loni. Za naším úspěchem stojí nové produkty, marketingové aktivity a mimořádná dynamika naší prodejní sítě,“ prohlásil Joël Gorin, generální ředitel společnosti Peugeot Česká republika.
Celkový prodejní výsledek ke konci srpna je 5 920 registrovaných vozů, což představuje 5,19 % podíl na trhu a 5. místo v pořadí značek. Díky výhodné akční ceně se jednoznačně nejprodávanějším modelem letošního roku stal Peugeot 308 s 1 577 vozy, což představuje 60% nárůst oproti roku 2012. Následuje Peugeot 208 s 710 vozy a Peugeot 301 s 620 vozy. Vzestup zažívá také modernizované sportovní kupé Peugeot RCZ s 27 registrovanými vozy ve srovnání s 12 vozy prodanými za stejné období loňského roku. Silnou pozici drží Peugeot v ČR také v oblasti lehkých užitkových vozů. 873 letos prodaných vozů, 12,3% podíl na trhu LUV, 4. místo v pořadí automobilek a 22,8 % nárůst oproti roku 2012 – to jsou výsledky více než uspokojivé. Navíc je v následujících měsících ještě vylepší realizace významné fleetové zakázky týkající se modelu Boxer.
„Modelová řada Peugeot neztrácí na atraktivitě a realizované výsledky to dokazují. Letošním přírůstkům – vozům 208 GTi a zejména 2008 se daří velmi dobře. Naše novinka roku ovšem teprve přijde. V říjnu uvedeme nový model 308, opravdový důkaz posunu značky Peugeot k luxusnějším kategoriím výrobků. Ještě letos na podzim představíme také facelifty populárních vozů Peugeot 5008 a 3008,“ říká Joël Gorin.
Pozitivní zprávy přicházejí i z Francie, klíčového trhu pro značku Peugeot. Pokles prodejů je nižší než pokles automobilového trhu a tržní podíl značky mírně roste. Počet objednávek se oproti loňskému roku zvýšil a perspektivy jsou příznivé, zejména díky modelu Peugeot 2008, u něhož počet objednávek ve Francii překročil už 20 000 kusů.