Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Od uvedení nového modelu Iveco Daily na mezinárodní scénu uplynul pouze měsíc a počet objednávek z evropských trhů už dosáhl čísla 11 000.
Mimořádně úspěšný nástup novinky zaznamenali v Německu, Itálii a ve Francii, pričemž největší zájem je zatím o verze šasi s kabinou. Tyto výsledky potvrzují, že mezi profesionály v oblasti transportu se Daily teší velké popularitě. Inovované Daily pozitivně hodnotí nejenom veřejnost a odborný tisk. Významný je také fakt, že evropská jury Warner Bros vyhodnotila Iveco jako “společnost s nejlepší značkou” a potvrdila mu licenci na používání světoznámého loga Supermana v reklamní kampani na nový produkt.
Nastupující generace lehkého úžitkového vozidla značky Iveco přináší novou formu i obsah. Reaguje tím na požadavky, mezi kterými dominuje důraz na výkonnost a snížení spotřeby paliva i emisí CO2. V centrech měst, v meziměstské dopravě, ale také v off-roadových aplikacích potvrzuje nové Daily charakteristiky a hodnoty, které jsou součástí jeho DNA: “Silný a profesionální”. Znovu dokazuje, že je konkrétní odpovědí pro každého, kdo hledá kombinaci technologických inovací a udržitelné mobility bez omezení výkonu, síly a spolehlivosti.