Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Captur - městský crossover z rodiny Renault, se v tomto segmentu nejen zabydlel, ale také úspěšně boduje.
Crossovery v segmentu B tvoří velmi mladý trh, který vznikl v roce 2010 s příchodem vozu Nissan Juke. Na evropském trhu nyní představují crossovery 8 % segmentu malých vozů (segment B). Segmentu dominují ze 74 % hatchbacky, zatímco jednoprostorové vozy představují necelých 11 % a vozy kombi o něco více než 5 %. Kupé a kabriolety zaujímají společně zbylá 2 %.
V Evropě představovaly v roce 2012 crossovery roční objem řádově 257 000 vozů. V roce 2013 se podíl crossoverů téměř zdvojnásobit na 14 %. Uvolňovat terén by jim měly po deseti letech úspěchu právě jednoprostorové vozy. Crossover má silnou osobnost - je to koncept schopný splnit potřeby mladých rodin i svobodných „singles“ a zdá se, že má slibnou budoucnost.
V roce 2013 bylo ve světě zaregistrováno 93 841 vozidel Renault Captur. Podle posledních registrací za uplynulé měsíce se Captur nachází na prvním místě v Evropě před konkurenčními modely Peugeot 2008 a Nissan Juke. Již před koncem loňského roku dosáhl počet vyrobených modelů Captur 100 000 kusů.
Po květnovém uvedení na český trh se prodalo 327 kusů tohoto modelu, přičemž první klienti si vůz odvezli v červnu. Téměř 60 % klientů si vybralo Captur v nejvyšší výbavě Dynamique 120 EDC s dvouspojkovou automatickou převodovkou (nyní Intens). Téměř 25 % klientů v České republice upřednostnilo novou motorizaci 1,2 TCe s převodovkou EDC a přes 60 % zákazníků odjelo ze showroomů s vozem s dvoubarevnou karoserií.
„Model Renault Captur je vedle nového Clia prvním reprezentantem nového designérského směru značky. O tom, že svůj cíl - zaujmout na první pohled - více než splnil , svědčí jeho obchodní úspěch v celé Evropě Českou republiku nevyjímaje. Získaný titul “Městské auto roku 2014” v hlasování 35 000 čtenářů motoristických časopisů dokazuje, že jeho styl se u nás líbí. Tento model nám přenesl velký zájem u klientů, kteří zatím o značce Renault vůbec neuvažovali. Je to pro nás velký příslib do budoucnosti,“ řekl Zdeněk Grunt, ředitel zastoupení Renault ČR, a.s.