Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Letošní rok je pro Mitsubishi jednoznačně úspěšný. I o prázdninách pokračoval pozitivní trend z prvního pololetí, kdy se na českém trhu prodalo 753 nových automobilů s logem tří diamantů.
"141 vozů prodaných v srpnu představuje více než dvojnásobný nárůst prodeje a Mitsubishi je tak nejen nejrychleji rostoucí japonskou značkou, ale dokonce nejvíce rostoucí značkou v TOP 20 vůbec," komentuje poslední vývoj Martin Krob, generální ředitel M Motors CZ.
"Prodeje v posledních měsících nám potvrzují, že Češi si vozy s logem tří diamantů oblíbili a přicházejí jim čím dál tím více na chuť," upozorňuje Krob podle, kterého je základem úspěchu aktuální modelová nabídka, stabilní dealerská síť a sofistikované technologie. Mezi modely vede ASX, kompaktní SUV, které v loňském roce prošlo faceliftem. Ukázalo se, že i malá změna může mít velký dopad.
"Potvrzuje se, že konzervativní Češi mají rádi jistotu a zároveň pocit bezpečí," vysvětluje Martin Krob. Právě tyto atributy spolu s kvalitním technologickým zpracováním jsou u značky Mitsubishi nejvíce oceňované. Za osm měsíců se v ČR prodalo 1 008 vozů Mitsubishi, což je o 64 procent více než v loňském roce za stejné období. Krob věří, že stávající zájem bude pokračovat a ještě pozitivně ovlivní prodeje právě ve prospěch značky Mitsubishi, která v tomto roce uplatňuje i vstřícnou cenovou politiku.
Foto:Mitsubishi