MotorInfo

UNIQA pojišťovna má ocenění Czech Business Superbrands

15.3.2016 09:08
UNIQA pojišťovna má ocenění Czech Business Superbrands

Obchodní značka UNIQA získala na základě vícekolového výběrového řízení ocenění Czech Business Superbrands.

Titul „Česká superznačka“ získávají společnosti představující špičku ve svém oboru. Jde o jednu z celosvětově nejuznávanějších autorit v oblasti hodnocení brandů, která každoročně na základě jednotných kritérií a metodologie identifikuje nejlepší značky v oblasti B2C a také B2B v téměř devadesáti státech světa. Získáním ocenění Czech Business Superbrands se UNIQA zařadila mezi elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. 

„Ocenění si nesmírně vážíme. Je důkazem pozitivní zpětné vazby a silného povědomí o kvalitách české UNIQA mezi korporátními klienty. Titul je výjimečný tím, že hodnocení probíhá nezávisle a odborně. Je pro nás ctí, že experti zařadili UNIQA do výběru na základě obchodních dat a výsledků. Uspěli jsme i následně při rozhodování na základě dalších atributů, jako jsou známost, reputace, budování brandu, komunikace a inovace. To vše považujeme za mimořádný výsledek posilující naše sebevědomí a pozici na trhu,“ komentovat zisk ocenění předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček.

Program Superbrands vznikl ve Velké Británii. Projekt hodnocení značek si získal celosvětové uznání, protože každoročně vyhlašuje nejlepší značky na pěti kontinentech na základě jednotných objektivních kritérií ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Odborná celosvětově působící společnost Bisnode následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací. Zařazené společnosti jsou pak hodnoceny v reprezentativním průzkumu realizovaném agenturou GfK podle známosti a obliby. Dostane-li se značka do semifinále, konečné slovo o udělení titulu má odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu.