Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Důvod, proč se v poslední době ze starého známého "hjundaje" stala značka "Hjondé", vysvětlili zástupci tohoto korejského výrobce v následujícím prohlášení.
Značka Hyundai je nejdynamičtěji rostoucí automobilovou značkou na světě. S touto expanzí a razantním nárůstem obliby produktů i služeb Hyundai u nových a nových zákazníků souvisí také nutnost vnímat značku jednotně na celém světě, včetně sjednocené výslovnosti názvu značky. Je běžné, že při stanovení správné výslovnosti jakékoliv značky se vychází z výslovnosti v zemi původu. A správná korejská výslovnost slova Hyundai je „Hjondé“(znamená moderní).
V polovině roku 2011 došlo celosvětově ke změně komunikační strategie značky Hyundai (Hyundai - New Thinking, New Possibilities) a při této příležitosti se i v České republice také začala používat správná výslovnost slova Hyundai. Česká republika díky přítomnosti výrobního závodu hraje v evropské strategii Hyundai klíčovou roli a tak také Česká republika je logicky prvním evropským trhem, na kterém se název značky Hyundai vyslovuje správně.
Je možné, že někteří zákazníci mají pocit, že znali starý „Hyundaj“. Správná výslovnost názvu značky „Hjondé“ tedy i akusticky odděluje současnou sílu nabídky produktů a služeb Hyundai od dosud přetrvávajícího mylného dojmu z let dávno minulých.