Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Do letošního vytrvalostního závodu 24 hodin Nürburgringu budou nasazeny čtyři Toyoty GT86 a jeden Lexus LFA.
Letošního 40. ročníku vytrvalostního závodu ADAC 24 hodin Nürburgring na světově proslulém německém závodním okruhu se japonský GAZOO Racing Team zúčastní již pošesté. Společnost Toyota Motor Corporation (TMC) prostřednictvím nejrůznějších závodních aktivit tohoto týmu směřuje k cíli vyrábět stále lepší vozy, k čemuž má sloužit i nasazení produktů této společnosti a jejích pracovníků do náročných závodů a soutěží. Příkladem je vytrvalostní závod na proslulé severní smyčce (Nordschleife) okruhu Nürburgring, s délkou kola přes 25 kilometrů.
Členové týmu GAZOO Racing – včetně pilotů a mechaniků – představují zaměstnance TMC s běžnou pracovní náplní v jejich domovské společnosti v Japonsku. Účast firemních zaměstnanců přímo ve víru závodních tratí dává technikům a konstruktérům zapojeným do vývoje vozů příležitost zdokonalovat jejich um a konstrukční schopnosti, s cílem přicházet s produkty, které předčí očekávání zákazníků.
Kromě vozu GAZOO Racing Lexus LFA (vůz č. 83, kategorie SP8) tento tým nasadil i dva soutěžní vozy Toyota GT86 (vůz č. 165 a 166, kategorie SP3). K vývojářům z TMC se připojí i závodníci se zkušenostmi z vytrvalostních automobilových závodů. Před nastoupením do vytrvalostního závodu na 24 hodin se GAZOO Racing Team zapojil do závodní sezony 2012 již letos v dubnu v rámci kratších závodů soutěží VLN2 a VLN3, kde Lexus LFA dokázal vybojovat vítězství ve své kategorii a slibného pokroku dosáhly i vozy Toyota GT86.
Tým Toyota Swiss Racing se připojí ke GAZOO Racing na slavné trati v pohoří Eifel se dvěma závodními vozy GT86 připravenými společností Toyota Motorsport GmbH se sídlem v Německu. Oba nasazené automobily švýcarského týmu (č. 200 a 201) budou ve vytrvalostním závodu na 24 hodin soutěžit v kategorii V3 určené produkčním modelům. Na pozadí letního představení modelu Toyota GT86 na evropských trzích chce Toyota Switzerland inspirovat novou generaci automobilových nadšenců po celém světě prostřednictvím motoristických aktivit na regionální úrovni, s využitím nejnovějšího sportovního kupé Toyota s pohonem zadních kol.