Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Toyota Central Europe - Czech (TCE CZ) zveřejnila výsledky celorepublikové akce „Toyota Víkend“, která proběhla ve dnech 19. – 20. března 2016.
Během tohoto víkendu navštívilo prodejny autorizovaných partnerů značky přes 2 000 osob a bylo uzavřeno 113 nových smluv, z toho bylo 37 objednávek na Yaris a 29 na novou Toyotu RAV4. 27 zákazníků se rozhodlo pro modely s hybridním pohonem.
„Toyota Víkend“ byl určen pro širokou veřejnost a jeho cílem bylo detailně představit jednotlivé modely značky Toyota potenciálním zákazníkům. 29 z nich podepsalo objednávky na novou Toyota RAV4.
„Jsme velmi rádi, že zákazníkům se nová Toyota RAV4 líbí. To dokládají i čísla z víkendu. V segmentu SUV jsme prvně nabídli model s hybridním pohonem a více jak polovina nových majitelů se pro něj rozhodla,“ říká k úspěchu modelu Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značky, a doplňuje: „Všech 113 vozů je prodáno reálným a existujícím konečným zákazníkům. Nejedná se o vozy nakoupené, či distribuované našim autorizovaným partnerům, či jinak vylepšené statistiky…“
„Pro nás to byly rekordní dva dny. Dosáhli jsme nejvyšších čísel akce „Toyota Víkend“ v její historii,“ uvádí Martin Peleška a dodává: „Rád bych poděkoval všem, kteří se na akci podíleli. Tím však naše práce nekončí. Mnozí z návštěvníků se totiž do prodejen autorizovaných partnerů vrátí, aby dořešili konkrétní požadavky na vybrané modely. Počet prodaných vozů se tak ještě zvýší.“
Foto:Toyota