Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Závodní tým TOYOTA Racing potvrdil jezdecké složení pro druhý vůz TS030 HYBRID nasazený v závodu 24 hodin Le Mans.
Za volant druhého závodního speciálu usednou Anthony Davidson, Hiroaki Išiura a Sébastien Buemi.
Vybraných podniků Mistrovství světa vytrvalostních závodů FIA se zúčastní jeden týmový vůz, přičemž na závod Le Mans ve dnech 16. - 17. června byl potvrzen další vůz TS030 HYBRID.
Britský jezdec Anthony Davidson je vítězem závodu 12h Sebring a 6h Spa-Francorchamps, a tak v rámci účasti na Le Mans přispěje cennými zkušenostmi z nedávných účastí továrního týmu.
Hiroaki Išiura nastupuje po slibné kariéře v náročné sérii Super GT v rodném Japonsku, nicméně disponuje i zkušenostmi z evropských vytrvalostních soutěží coby účastník závodu 24 hodin Nürburgring 2011.
Švýcarský pilot Sébastien Buemi je uznávaným závodníkem v monopostech a do vytrvalostních soutěží poprvé vstoupí za volantem vozu TOYOTA TS030 HYBRID, přičemž zůstává třetím pilotem týmu Red Bull Racing ve Formuli 1.
V minulosti již byla potvrzena jezdecká sestava pro první monopost TS030 HYBRID, který bude nasazen do Mistrovství světa vytrvalostních závodů FIA, počínaje závodem 6h Spa-Francorchamps (5. května). Sestavu tvoří: Alex Wurz, Nicolas Lapierre a Kazuki Nakadžima. Andrea Caldarelli nastupuje jako člen programu pro mladé jezdce týmu.
O účasti týmu TOYOTA Racing ve světovém šampionátu vytrvalostních soutěží FIA:
Mistrovství světa vytrvalostních závodů FIA se TOYOTA poprvé zúčastnila v roce 1983, kdy zahájila své dlouholeté aktivní angažmá ve vytrvalostních soutěžích, včetně několika účastí v závodu 24 hodin Le Mans. Vozy TOYOTA se v minulosti zúčastnily 13 závodů 24 hodin Le Mans, kde bylo nasazeno celkem 36 vozů této značky. TOYOTA třikrát získala pódiové umístění, pokaždé za dojezd na druhém místě. Při započtení těchto výsledků skončila Toyota celkem devětkrát mezi šesti nejlepšími. V kvalifikaci získala TOYOTA čtyřikrát startovní pozici v první řadě, včetně jedné pole position. V roce 2012 se TOYOTA vrací do světa vytrvalostních soutěží a světového šampionátu vytrvalostních soutěží FIA s vozem TS030 HYBRID (LMP1 s hybridním pohonem), který se zúčastní všech soutěží šampionátu. Podvozek závodního speciálu navrhla a zkonstruovala společnost TOYOTA Motorsport GmbH (TMG), kde má závodní tým své sídlo. TMG je někdejší domovskou základnou továrních týmů TOYOTA světového šampionátu v rallye a Formule 1. V letech 1998-99 TMG rovněž zajišťoval konstrukci a provoz vozu TOYOTA TS020 (GT-One) Le Mans. TMG nyní kromě zajišťování zázemí továrního týmu v motoristických soutěžích sleduje nový směr coby poskytovatel „high-performance“ konstrukčních služeb třetím stranám, stejně tak jako pro vozy automobilky TOYOTA.