Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Toyota obhájila pozici nejhodnotnější automobilové značky světa ve studii BrandZ Top 100. Hodnota značky stoupla o 21 procent na téměř 29,6 miliard amerických dolarů.
V aktuální studii BrandZ Top100 japonský výrobce obhajuje nejlepší místo v kategorii „automobilů“ a dokonce hodnotu své značky dále vylepšuje - oproti předchozímu roku vzrostla o 21 % na téměř 29,6 miliard amerických dolarů (kolem 21,6 miliard euro). Hodnota značky Toyota tím vzrostla výrazně silněji než v tomto odvětví, kde hodnota značky posílila průměrně o 17 procent.
Minulý rok byl ovlivněn regenerací důležitých trhů osobních automobilů. V Japonsku posílila ekonomika, stejně jako v USA, také v Evropě byly vidět známky oživení. S počtem 9,98 mil. vozidel prodaných po celém světě upevnila v kalendářním roce 2013 Toyota svoji roli největšího výrobce automobilů světa. To výrazně přispívá ke stoupající hodnotě značky, spolu s rostoucí oblibou hybridních modelů, jejichž odbyt již v minulém roce vzrostl v Evropě o 43 procent.
Zprávu BrandZ Report provádí každoročně mezinárodní společnost pro výzkum trhu Millward Brown. Klasifikace je založena na detailních finančních údajích sledovaných společností a také na dotazování zhruba dvou milionů spotřebitelů ve více než 30 zemích. Nyní u již devátého vydání studie se Toyota v žebříčku automobilových značek nachází po sedmé zcela na vrcholu. Ve zbylých dvou ročnících byla vždy druhá.