Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Toyota Motor Corporation (TMC) dokončila nové školicí středisko poprodejních služeb v japonském Tajimi.
Cílem nového školicího zařízení je zdokonalovat dovednosti pracovníků poprodejních služeb ze všech prodejních zastoupení po celém světě, ale též se věnovat výzkumu a vývoji v oblasti technologií oprav a údržby vozů.
K novému servisnímu středisku se vyjádřil prezident společnosti TMC pan Akio Toyoda: „Zákaznické služby jsou pro nás zásadní. Musíme zvyšovat úroveň našich dovedností na poli oprav i údržby, poskytovat zákaznické služby podle přání našich klientů a intenzivně komunikovat, abychom našim zákazníkům dokázali poskytovat rychlejší i přesnější služby. Na základě našeho přístupu ‘Genchi Genbutsu’ dokážeme v servisním středisku Tajimi simulovat a ověřovat reálné prostředí našich zákazníků a školit pracovníky poprodejních služeb optimálním způsobem, který bude nejlépe vyhovovat příslušnému světovému regionu. Naším cílem je vybudovat globální tým pracovníků poprodejních služeb, který nám pomůže postoupit na naší cestě k bezpečnější mobilní společnosti.“
TMC si uvědomuje, že dnes je mnohem důležitější kromě atraktivních produktů a prodejních dovedností poskytovat úplné spektrum zákaznicky zaměřených poprodejních služeb, nutných k zajištění udržitelného růstu společnosti v celosvětovém měřítku. Pracovníci poprodejních služeb jednají přímo se zákazníky, přičemž jejich technické i komunikační dovednosti mají výrazný dopad na celkovou důvěru a spokojenost klientů. Toyota vždy aktivně spolupracovala a bude i nadále spolupracovat s autorizovanými partnery na zlepšování technických dovedností pracovníků poprodejních služeb. Prostředí, ve kterém se vozy reálně používají, se v rámci celého světa značně odlišují. Automobilové technologie jsou rok od roku propracovanější, a tak je nezbytné, aby pracovníci poprodejních služeb disponovali širším spektrem znalostí a technických dovednosti, než tomu bylo dříve. Rovněž je nezbytné rychle připravit a zvýšit počet pracovníků poprodejních služeb na rozvíjejících se trzích.
V reakci na tyto potřeby pak servisní středisko Tajimi rozšiřuje funkce, které doposud zajišťovalo školicí středisko Nisshin v Nisshin City v prefektuře Aiči. Areál nového servisního střediska zaujímá plochu 187 000 m2 a zahrnuje čtyřpodlažní školicí budovu a rovněž testovací trať sestávající z okruhu o délce 1,3 km, uvnitř kterého se nachází široká škála kratších úseků simulujících nejrůznější povrchy vozovek z celého světa. Díky tomuto vybavení je možné realizovat odborný výcvik za reálných podmínek, ve kterých zákazníci z celého světa běžně jezdí. Nové středisko umožní zvýšit počet každoročně školených pracovníků ze současných 2 600 (v současnosti zajišťuje středisko Nisshin) na 4 800. Do budoucna pak TMC plánuje rozšířit služby střediska o výzkum a vývoj technologií na poli oprav a údržby, aby tak ještě posílila svoji globální konkurenceschopnost v poprodejních technologiích.
Tým pracovníků poprodejních služeb pro značky Toyota a Lexus na konci roku 2012 zahrnoval cca 120 000 lidí, kteří pracovali přibližně u 12 800 prodejců ve 135 zemích a regionech celého světa. Otevřením svého servisního střediska Tajimi se TMC zasazuje o další budování celosvětové sítě pracovníků poprodejních služeb, kteří si budou svojí prací získávat důvěru zákazníků a poskytovat ty nejkvalitnější poprodejní služby po celém světě.