Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Testovací víkend pod heslem „JSME NOVÁ TOYOTA“ se konal o víkendu u všech autorizovaných partnerů značky Toyota v České republice. Prodejny vozů Toyota v celé ČR navštívilo téměř 2 000 lidí.
Společnost Toyota Motor Czech (TMCZ) uspořádala celorepublikovou akci „Testovací víkend “, která komunikačně navázala na nedávné představení zcela nových modelů Toyota a také na "Jarní nabídku". Akce byla určena pro širokou veřejnost a jejím hlavním cílem byla nabídka detailního seznámení s aktuálními novinkami značky Toyota v České republice. Návštěvníci měli možnost absolvovat testovací jízdy s vybranými modely. Mezi předváděcími vozy nechyběli „horké novinky“ v podobě modelů Auris, Verso, Yaris Trend a RAV4. Také zájemci o plně hybridní technologii měli možnost získat zkušenosti z testovacích jízd s některými z těchto ekologicky šetrných vozů.
Prodejny vozů Toyota v celé ČR navštívilo téměř 2 000 lidí, což byl dvojnásobný počet návštěvníků, než se původně očekávalo. Dalším pozitivním ukazatelem víkendu byl počet testovací jízd zájemců o vozy Toyota. Více jak 1 000 testů za volantem je ve skutečnosti pětinásobek původních odhadů. Rekordní byl i počet na místě podepsaných 90 zákaznických smluv z celé ČR. Nejvíce uzavřených smluv je na modely Auris (včetně hybridní verze) a Yaris.
„Nesmírně si ceníme práce všech autorizovaných partnerů Toyota, kteří se podíleli na tomto skutečně rekordním výsledku. Bylo pro všechny nesmírně motivující, vidět desítky lidí proudících našimi prodejnami, kteří se zájmem využili testovacích jízd. Během nich si mohli vyzkoušet horké novinky naší modelové řady a zároveň objevit výhodnost nabídky při nákupu vozů značky Toyota. Tato akce jednoznačně oživila naši prodejní síť, a to nejen počtem 90 přímo uzavřených smluv. Téměř další dvě stovky návštěvníků se během následujících dvou týdnů do našich showroomů vrátí, aby blíže specifikovaly své požadavky pro zakoupení vozu Toyota. Chtěl bych tímto poděkovat všem současným i potencionálním zákazníkům za jejich čas, který značce Toyota o víkendu věnovali. Nesmírně si toho vážíme,“ řekl po vyhodnocení akce Martin Peleška, ředitel prodeje a marketingu společnosti Toyota Motor Czech.