MotorInfo

„Testovací víkend“ přinesl Toyotě 71 prodaných vozů

1.4.2015 07:26
„Testovací víkend“ přinesl Toyotě 71 prodaných vozů

Společnost Toyota Motor Czech (TMCZ) zveřejnila výsledky celorepublikové akce „Testovací víkend“.

Během víkendu navštívilo prodejny autorizovaných partnerů značky přes 1 230 osob a bylo uzavřeno 71 nových smluv, z toho bylo sedm objednávek na nový model Toyota Auris, který byl představen na autosalonu v Ženevě.  „Testovací víkend“ byl určen pro širokou veřejnost a jeho cílem bylo detailně představit jednotlivé modely značky Toyota potenciálním zákazníkům. Sedm z nich podepsalo objednávku na nový Auris  a Auris Hybrid, které byly doposud k vidění pouze na autosalonu v Ženevě.

Nová Toyota Auris disponuje novým designem, modernizovanou kabinou a novými prvky komfortní a bezpečnostní výbavy. Díky novým zážehovým a vznětovým jednotkám nabízí hospodárnost i zajímavé výkonové parametry. K dispozici bude samozřejmě
 i varianta Hybrid, jelikož hybridní hnací ústrojí je klíčovým pohonem v této modelové řadě. V roce 2014 tvořily Hybridy polovinu prodeje Aurisu.

„Při objednání vozu, jehož výroba bude zahájena letos v květnu a prodej bude oficiálně spuštěn o měsíc později, projevili zákazníci velkou důvěru nejen modelu Auris, ale hlavně celé značce Toyota. Je to pro nás velké ocenění a také závazek,“ řekl Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značky Toyota.

Letošní jarní akci navštívilo více než 1 230 hostů a prodejci se zájemci absolvovali téměř 640 testovacích jízd. V rámci „Testovacího víkendu“ se uzavřelo 71 smluv. Největší zájem měli zákazníci již tradičně o modely Auris a Yaris (včetně jejich hybridních verzí). Nejžádanější byl model Auris s 21 uzavřenými smlouvami.

„Akci hodnotíme pozitivně. Naše práce bude v nejbližších dnech pokračovat. Mnozí z návštěvníků se totiž do prodejen autorizovaných partnerů vrátí, aby dořešili konkrétní požadavky na vybrané modely. Věříme, že se počet prodaných vozů ještě zvýší,“ shrnul „Testovací víkend“ Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značky Toyota.

Akce nebyla určena jen pro nové zákazníky, ale také pro ty stávající. Pro ně byla zahájena jarní servisní kampaň „Přibrzděte své náklady na údržbu“, která potrvá až do 30. června 2015. V rámci této akce mohou všichni majitelé vozů značky Toyota zakoupit brzdové destičky a brzdové kotouče s 25% slevou, využít zvýhodněných cen na čistění a dezinfekci klimatizačního systému a na regeneraci chladicího média klimatizace.

 

Foto:Toyota