Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Solera Holdings, Inc. oznámila, že Tesla Motors si zvolila její platformu pro odhad výše škody způsobené při havárii a komunikaci se zákazníky jako jediného poskytovatele těchto služeb pro svá certifikovaná servisní centra po celém světě.
Prostřednictvím společností AudaExplore (U.S.) a Audatex (celosvětově) budou pojišťovny a autoservisy pomocí řešení společnosti Solera zpracovávat rychlé a přesné odhady nákladů na opravu a pojistných událostí u vozidel Tesla. Tesla bude také v rámci sady řešení společnosti Solera využívat platformu AutoWatch, která pro řidiče zjednodušuje procesy spojené s opravou, a zároveň komunikaci mezi společností Tesla a jejími zákazníky.
„Během posledních několika měsíců jsme se společností Tesla úzce spolupracovali na vývoji přesných a datově řízených integrovaných řešení pro servisní síť Tesla,“ uvedl Tony Aquila, zakladatel, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Solera. „Naším cílem je plně využít technologickou platformu společnosti Solera, aby se veškeré informace o opravě zpracovali do digitální podoby a byly tak jednoduše přístupné všem zúčastněným stranám.“
Solera očekává představení produktů a řešení pro značku Tesla všem licencovaným uživatelům AudaExplore a Audatex v nadcházejících týdnech, nejprve v Severní Americe, poté v Evropě a Číně.
Foto:Tesla Motors