MotorInfo

Strategický partner značky Peugeot v Saúdské Arábii

22.11.2011 17:24
Strategický partner značky Peugeot v Saúdské Arábii

V Džiddě (Saudská Arábie) byla podepsána dohoda mezi společností Automobiles Peugeot a skupinou Haji Husein Alireza & Co. Ltd (HHA).

Díky dlouholetým zkušenostem obou společností se Království Saúdská Arábie může těšit na novou úroveň služeb společnosti Peugeot a jejího nového partnera. Peugeot touto dohodou hodlá posílit svou přítomnost na saúdskoarabském trhu, který by měl v roce 2012 dosáhnout 600 000 vozů a v horizontu roku 2017 se předpokládá jeho nárůst na jeden milion vozidel. Jde tedy o jeden z nejslibnějších trhů na Středním východě.

Skupina HHA (Haji Husein Alireza & Co. Ltd) vybuduje během několika měsíců 18 prodejních a 22 servisních míst a přispěje tak k rozvoji značky a dosažení obchodních cílů. Díky tomu vstoupí značka Peugeot v Království Saúdská Arábie rychle do povědomí veřejnosti.

Počáteční širší nabídka umožní zajistit pokrytí přibližně 50 % trhu produkty přizpůsobenými potřebám různých cílových skupin - vozy 206+ a 207 pro mladé zákazníky ve městech; 308 a 3008 pro manželské páry; 308 SW a 5008 pro rodiny; 508 pro podnikatele; RCZ pro příznivce sportovních vozů; řada kupé kabriolet pro milovníky stylových vozů; kompletní řada užitkových vozů s modely Partner a Boxer. Tuto prvotní již velmi širokou nabídku později doplní další vozy, díky nimž značka Peugeot výrazně posílí své pokrytí saúdskoarabského trhu.