Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Zákazníci autobazarů, kteří neuspěli s řešením reklamace ojetého vozu, budou mít od února 2014 možnost obrátit se se svým problémem na ombudsmana s žádostí o prověření případu. Tuto pozici bude v rámci občanského sdružení Věci automobilové zastávat Mgr. Stanislav Berkovec.
Cílem ombudsmana je pokusit se nalézt takové řešení sporných reklamací, které bude akceptovatelné jak pro zákazníky, tak i pro jednotlivé autobazary.
„Pan poslanec Berkovec je, s ohledem na svoje lidské i odborné kvality, zárukou toho, že každý podnět občana bude velmi pečlivě prošetřen. Trh s ojetými vozy v České republice stále provázejí různé nešvary a snahy nepoctivců obohatit se na důvěřivých zákaznících. Jsme proto velice rádi, že takto respektovaný motoristický odborník, přispěje k nápravě tohoto stavu“ říká ing. Luděk Kortus z občanského sdružení Věci automobilové.
„Dlouhodobě se věnuji bezpečnosti silničního provozu a motoristické problematice vůbec. Cítím, že v oblasti problematiky ojetých vozů je ještě mnoho prostoru pro zlepšení stávajícího stavu. Proto jsem velice rád, že ve spolupráci s občanským sdružením Věci automobilové budu moci alespoň malou měrou přispět k vyšší kvalitě obchodu s ojetými vozy v České republice“, říká Mgr. Stanislav Berkovec a dodává: „Věřím, že i v České republice se podaří dopracovat ke stavu, kdy nákup ojetého vozu nebude pro zákazníka žádným rizikem“.
Zákazníci se mohou na ombudsmana obracet prostřednictví formuláře na webových stránkách občanského sdružení Věci automobilové - www.veciautomobilove.cz. Podmínkou pro prošetření podnětu je zaslání veškeré dokumentace, včetně kopie kupní smlouvy, písemné komunikace s autobazarem, případně dalších dokumentů (např. záznamy ze servisu, kde byl vůz opravován). O činnosti ombudsmana bude sdružení pravidelně informovat každé tři měsíce formou bilanční zprávy.