Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Kampaň společnosti Honda „Podívejte se, co dokáže naše zvídavost“, prostřednictvím videa „Hands“ (ruce), vtipnou a poutavou formou ukazuje, jak široké spektrum výrobků dokázali vyvinout technici a inženýři značky Honda ve své zvídavosti a touze jít za svými sny.
Video představuje produkty Honda napříč historií a celým výrobním spektrem. Lze v něm spatřit historicky průlomové modely jako například nejprodávanější motocykl na světě Super Cub (do roku 2008 - 50 let od uvedení na trh - se prodalo přes 60 milionů kusů), závodní motocykl 2RC143, legendární vůz NSX z roku 1990 a první generaci modelu Civic z roku 1972. Ve videu lze dále najít kromě současných modelů CR-V, Civic, Jazz, motorových strojů, také ukázku pokročilých technologií - vodíkový vůz FCX Clarity, humanoidního robota Asimo, solární vůz Dream nebo zcela nový proudový letoun HondaJet.
Cílem kampaně je zvýšit povědomí o značce Honda a představit širokou škálu produktů největšího výrobce spalovacích motorů na světě.