Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Pojišťovně Allianz pomáha odhalovat pojistné podvody chytrý software.
Tytam jsou doby, kdy detektivové pojišťovny museli složitě prověřovat, jestli se klienti v případě podezřelých obchodů nedopustili pojistného podvodu. S rostoucí vynalézavostí pachatelů podvodů musí držet krok i pojišťovna. Allianz proto používá tzv. Fraud management systém, což je sofistikovaný systém detekce pojistných podvodů.
„Tohle zařízení pracuje tak, že na základě nastavení vstupních parametrů, tedy ověřených indikátorů pojistných podvodů, systém automaticky upravuje podezřelost pojistných událostí a zasílá jejich pravidelný každodenní report vyšetřovatelům, kteří je prověřují,“ vysvětluje vedoucí vyšetřování pojistných událostí Allianz Michal Vlk. „Vyšetřovatelé pak současně poskytují správcům systému zpětnou vazbu o tom, jak závažné jsou ve skutečnosti systémem detekované informace,“ dodává Vlk.
V praxi to znamená, že zpětná vazba od vyšetřovatelů Allianz pojišťovny, slouží pojistným matematikům k neustálému ladění parametrů v čase a tím se průběžně zvyšuje úspěšnost tohoto předvídajícího modelu. Bez lidské spoluúčasti se však ani tento systém neobejde. Software není „automatizovaným detektivem“, ale je jedním z hlavních analytických nástrojů, které pomáhají pojišťovně v boji s pojistnými podvody. I nadále tak základ úspěchu při odhalování těchto podvodů spočívá v odbornosti, analytických schopnostech a zkušenostech vyšetřovatelů.
Allianz vloni odhalila podvody za více než 295 milionů korun, což je meziročně skoro o 63 milionů korun více než v roce 2015.