Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Škoda chce v Číně s pomocí nových modelů dále růst. Zdvojnásobuje proto své produktové portfolio na tomto trhu na šest modelů.
Škoda chce v Číně s pomocí nových modelů dále růst. Zdvojnásobuje proto své produktové portfolio na tomto trhu na šest modelů. Na Shanghai Auto Show se představil nový model Rapid pro čínský trh; zároveň se v Číně začínají prodávat také importované modely Yeti a Superb Combi.
„Rok 2013 je rokem nových modelů značky Škoda. Zahájení prodeje nového modelu Rapid a zahájení importu představuje v letošním roce důležité milníky v Růstové strategii Škoda pro Čínu,“ říká předseda představenstva společnosti Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Cílem je zvýšit do roku 2018 náš odbyt na tomto trhu na půl milionu vozů ročně,“ říká Vahland.
Nový model Rapid byl přizpůsoben pro trh v Číně. Klasická limuzína se stupňovitou zádí, která se v této zemi bude prodávat jako Rapid Xin Rui, patří do třídy vozů, která je v Číně mimořádně oblíbená. S designovými úpravami, jako např. s vyšším zastoupením chromovaných prvků, a s celkem devíti výbavovými pakety je vůz cíleně přizpůsoben potřebám čínských zákazníků.
„Rapid je důležitý pro náš celosvětový růst a obzvláště pro růst v Číně,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti za oblast prodeje a marketingu. „Rapid je dokonalý vůz pro tento trh a představuje novou třídu značky v Číně; vyplňuje prostor mezi modely Fabia a Octavia,“ dodává Eichhorn. Dostatek místa, výrazný design, poměr ceny a výkonu, vysoká funkčnost, rozsáhlá bezpečnostní výbava a úsporné motory – to jsou trumfy modelu Rapid Xin Rui.
Škoda chce v Číně výrazně bodovat také s modely Superb Combi a Yeti, které bude na čínský trh dovážet. „Zahájení dovozu automobilů je dalším logickým krokem v rámci našich aktivit v Číně,“ zdůrazňuje Vahland. Superb Combi rozšiřuje nabídku značky v Číně do nového segmentu: vozů střední třídy s karoserií kombi. S modelem Yeti značka na čínském trhu vstupuje do strategicky důležitého a v Číně razantně rostoucího segmentu kompaktních SUV. Od konce roku 2013 se pak bude Yeti také lokálně vyrábět v závodě společnosti Shanghai Volkswagen.
Škoda působí úspěšně v Číně již šest let. Od zahájení výroby modelu Octavia v červnu 2007 se značka v Číně pevně etablovala. V letech 2007 až 2012 zvýšila své roční prodeje v Číně na více než osminásobek. Dosud prodala automobilka v zemi celkem více než 913 800 vozů. Jen v roce 2012 dodala značka čínským zákazníkům 235 700 vozů – více než kdykoli předtím. Od roku 2010 je Čína největším trhem české automobilky. V současné době prodává na čínském trhu modely Fabia, Octavia a Superb. Aktivity značky v Číně probíhají v těsné spolupráci s koncernem Volkswagen a lokálním partnerem Shanghai Volkswagen.