Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Automobilka Škoda představuje na výstavě ‚Motorshow 2012‘ v Kataru studii vozu MissionL.
Automobilka Škoda představuje na výstavě ‚Motorshow 2012‘ v Kataru studii vozu MissionL. Nabízí tak návštavníkům v zemi u Perského zálivu pohled na novou kompaktní limuzínu, která je velvyslancem nového designu značky – a poprvé se také představuje mimo Evropu.
Nový vůz, který je pokračováním modelové ofenzívy značky a doplňuje modelovou paletu v segmentu mezi stávajícími modely Fabia a Octavia bude v průběhu roku 2012 uveden na důležité světové trhy. Škoda plánuje také uvedení této kompaktní limuzíny na katarský trh.
Do roku 2018 chce Škodoa zvýšit své celosvětové prodeje až na 1,5 milionu vozů ročně. V roce 2011 zaznamenala automobilka nový prodejní rekord. Odbyt vzrostl o 15,3 procent na rekordních 879 200 vozů. Ve všech regionech prodala automobilka více vozů než v předcházejícím roce. Velice dynamicky se vedle Evropy opět rozvíjely trhy v Rusku, Indii a Číně. „V Kataru jsme aktivní už deset let. Škoda je v této zemi již třetím největším importérem,“ říká Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro prodej a marketing. A dodává: „posilování našich mezinárodních aktivit je ústředním prvkem naší růstové strategie.“ V Kataru proto bude v roce 2012 na trh uveden i model Yeti.
Vedle studie MissionL prezentuje Škoda na výstavě v Katar také další vozy, nabízené na místním trhu – modely Fabia, Octavia, Yeti a Superb.