MotorInfo

Škoda vyhrála cenu Deutscher Werbefilmpreis 2011

3.12.2011 09:45
Škoda vyhrála cenu Deutscher Werbefilmpreis 2011

Automobilka Škoda je vítězem ceny Deutscher Werbefilmpreis v kategorii „Animované a trikové filmy“.

Český výrobce automobilů vyhrál tuto prestižní cenu se svým filmem „Curriculum Vitae“ z oblasti personálního marketingu.

Cenu Deutscher Werbefilmpreis uděluje již deset let reklamní sekce Sdružení německých producentů reklamních filmů. V letošním roce porotci vybírali z 527 přihlášených filmů v 17 kategoriích. Porotu tvoří zadavatelé reklamy, zástupci agentur, členové sdružení producentů, novináři a odborníci pro jednotlivé kategorie.

Film „Curriculum Vitae“ moderním způsobem oslovuje potenciální zájemce a obzvláště názorným a emocionálním způsobem ukazuje četné možnosti profesního růstu ve společnosti Škoda.

Automobilka hledá pro realizaci svého růstu i v budoucnu nové pracovníky pro téměř všechny oblasti podniku, zejména v souvislosti se zahraničními projekty a s vývojem nových vozů. Mezi požadované profese patří mimo jiné konstruktéři, odborníci na elektrické pohony, vývojáři podvozků a motorů, technologové a plánovači, produktoví manažeři, profesionálové v oblasti prodeje a marketingu, stejně jako specialisté nákupu a IT.