Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Škoda Auto důsledně rozšiřuje svou modelovou paletu na tureckém trhu. Na mezinárodním autosalonu v Istanbulu představí poprvé v zemi půlměsíce nový kompaktní model Rapid a malý vůz Citigo. Prodej obou modelů bude v Turecku zahájen současně s jejich výstavní premiérou.
V roce 2012 v období od ledna do září vzrostly dodávky vozů Škoda zákazníkům o 30,4 % na více než 7 100 kusů. Česká automobilka přitom rostla i navzdory klesajícímu trendu tureckého trhu, který ve stejném období zpomalil o 8,7 %. Podíl značky činil ke konci září 1,9 % (o rok dříve: 1,3 %). Nejprodávanějším modelem v Turecku byla Octavia.
„Rapid je nová třída značky Škoda a stanovuje měřítka v segmentu kompaktních rodinných vozů,“ zdůrazňuje Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu. Rapid doplňuje modelovou paletu značky mezi menším modelem Fabia a větším vozem Octavia. „Dokonalý vůz pro celou rodinu, který právě turečtí zákazníci skvěle přijmou,“ říká Eichhorn. Nabídka motorů v Turecku obsahuje celkem čtyři benzinové a dvě naftové jednotky.
Modelem Citigo, dlouhým pouze 3,56 metru, vstupuje značka do silně rostoucího segmentu malých vozů. „Škoda Citigo nabízí na minimu prostoru maximum hodnot naší značky: je kompaktní a přesto prostorná, úsporná a současně agilní, atraktivní a má styl,“ říká Eichhorn. „Citigo je perfektní automobil do města, zejména do ulic velkoměsta formátu Istanbulu.“