Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Škoda v prvním pololetí 2012 zvýšila své prodejní a finanční výsledky. Dodávky zákazníkům se v období od ledna do června 2012 zvýšily o 8,4 procent na 493 000 vozů (1. pololetí 2011: 454 700 vozů).
Tržby vzrostly o 6,6 procent na 5,7 miliard euro (1. pololetí 2011: 5,4 miliard euro). Provozní výsledek vzrostl o 9,0 procent na 449 milionů euro (1. pololetí 2011: 412 milionů euro).
Zvýšení tržeb bylo dosaženo díky růstu počtu dodávek zákazníkům a zvýšení tržních podílů téměř ve všech prodejních regionech. Provozní výsledek dosáhl v prvním pololetí hodnoty 449 milionů euro. To proti stejnému období uplynulého roku představuje nárůst o 9,0 procent. V rámci probíhající modelové ofenzívy značky se zvýšily investice (bez aktivovaných vývojových nákladů) do nových produktů na 217 milionů euro (1. pololetí 2011: 80 milionů euro).
„V prvním pololetí 2012 se značce Škoda podařilo dosáhnout solidních finančních výsledků a realizovat důležité investice pro budoucnost,“ říká člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast ekonomie Winfried Krause. „Podstatnou měrou k tomu přispěl nárůst dodávek zákazníkům a striktní management nákladů,“ říká Krause.