MotorInfo

ŠKODA v ČR dokončila proměnu obchodní sítě

21.1.2016 13:47
ŠKODA v ČR dokončila proměnu obchodní sítě

 Proces modernizace obchodní sítě značky ŠKODA v České republice byl ukončen dle původního plánu k 31. prosinci 2015. 

Proměna vzhledu zahájená koncem roku 2013 je provázena klíčovou změnou zákaznických procesů u obchodníků. „Všichni naši obchodní partneři se k procesu přestavby svých showroomů na nový designový koncept postavili velice zodpovědně, za což jim patří poděkování,“ říká šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika Luboš Vlček. „Je to největší modernizace naší distribuční sítě v České republice za poslední dekády, která by nebyla možná bez pozitivního přístupu našich partnerů. Nejde pouze o vizuální změnu, ale především nové přístupy k zákazníkům nebo postupnou digitalizaci celého našeho prodejního procesu včetně doplňkových služeb,“ dodává Luboš Vlček.

Značka ŠKODA disponuje i nadále nejširší obchodní a servisní sítí v České republice. Ta čítá momentálně 184 obchodních míst včetně servisu a 47 autorizovaných servisních míst, dohromady tedy zákazník může svěřit svůj vůz do péče 231 servisů. Téměř polovina obchodních partnerů značky velmi výrazně přestavěla své showroomy, zhruba 6 % z nich pak vybudovalo prostory zcela nové.

Nové uspořádání prodejních prostorů optimalizuje péči o zákazníka a vychází vstříc potřebám rychlé, přímé a otevřené komunikace. Atraktivní designová řešení, použití kvalitních materiálů a efektní technologie vytvářejí příjemné prostředí pro jednání mezi prodejcem a zákazníkem. Nová architektura exteriéru sází na jasné a jednoduché tvary, modulární designové prvky a moderní osvětlení, které zlepšuje viditelnost showroomů za světla i za tmy.

Nezměnil se ovšem jen vzhled obchodních míst pro prezentaci vozů. Nový korporátní styl doprovodí ještě lepší služby zákazníkům, které povedou k jejich větší spokojenosti. Základní myšlenkou strategie Human Touch je osobní kontakt zohledňující individuální potřeby konkrétního klienta. Toho nelze dosáhnout bez pozornosti věnované každému jednotlivému detailu. Prostřednictvím filozofie Human Touch má prodejce vyvolat v zákaznících pozitivní emoce v souvislosti se značkou ŠKODA tak, aby se do showroomů rádi vraceli.

 

Foto:ŠKODA AUTO