Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Čtenáři i návštěvníci internetového portálu odborného magazínu Auto Zeitung rozhodli, že ŠKODA je opět nejlepší importovanou značkou v Německu.
Česká automobilka tak anketu Auto Trophy v této kategorii vyhrála již posedmé. Sériovým vítězem je i ŠKODA OCTAVIA, která zopakovala loňský úspěch a zvítězila mezi importovanými kompaktními vozy.
„To, že nás čtenáři a zákazníci Auto Zeitung opět zvolili za nejlepší importovanou značku, je skvělým vyznamenáním pro celou škodováckou rodinu,“ říká Bernhard Maier, předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO. „V rámci naší aktuální modelové ofenzívy uděláme všechno pro to, abychom si tuto důvěru i nadále zasloužili,“ dodává Maier.
Mezi čtenáři magazínu Auto Zeitung a návštěvníky stránek www.autozeitung.de se ŠKODA těší stále většího uznání. V letošním ročníku Auto Trophy se ŠKODA stala již posedmé nejlepší importovanou značkou, po tom, co se jí takového uznání dostalo v letech 2001, 2008, 2011, 2013, 2014 a 2015. ŠKODA se přitom prosadila s 18,1 procenty odevzdaných hlasů proti 35 konkurentům a v této kategorii tak slavila čtvrté vítězství za sebou.
Také ŠKODA OCTAVIA patří v anketě Auto Trophy k sériovým vítězům. V letošním roce triumfovala s 17,9 procenty odevzdaných hlasů v kategorii ,Nejlepší kompaktní vůz – import‘ a zopakovala tak svůj úspěch z minulého roku. Za sebou přitom ,srdce značky‘ nechalo 18 konkurentů. V minulých deseti letech dosáhla OCTAVIA v anketě Auto Trophy celkem pět vítězství v různých kategoriích. Aktuální výsledek ankety odráží i úspěch ve statistice evidovaných vozů: za prvních deset měsíců letošního roku zaznamenala OCTAVIA v Německu 48 593 nových registrací. Ve statistice registrací nových vozů Spolkového úřadu pro motorová vozidla (KBA) se tak úspěšný kompaktní model v Německu umístil v na devátém místě a nadále je jediným importovaným modelem v první desítce.
Tradiční zákaznická anketa magazínu Auto Zeitung se v letošním roce konala již po devětadvacáté. Od roku 2014 má Auto Trophy i dodatek World‘s Best Cars, neboť hlasování se mohou zúčastnit čtenáři a online-návštěvníci mezinárodních odborných titulů vydavatelství Bauer Media Group, do níž patří také Auto Zeitung. V roce 2016 hlasovalo zhruba 60 000 účastníků. V německojazyčné oblasti své favority zvolili v 17 kategoriích, sedm kategorií bylo mezinárodních. Pro obě kategorie, v nichž zvítězila značka ŠKODA, se hlasovalo v Německu.
V minulých letech v anketě Auto Trophy nebodoval vždy jen bestseller značky ŠKODA. V roce 2013 ceněnou trofej ve svých kategoriích již podruhé získaly modely CITIGO a YETI. V témže roce zvolili čtenáři magazínu Auto Zeitung model ŠKODA SUPERB vítězem hodnocení importovaných vozů. V roce 2012 zaznamenala ŠKODA tři vítězství s modely CITIGO, RAPID a YETI. I v předchozích letech se modely tradiční české značky umisťovaly na stupních vítězů.
Foto:ŠKODA AUTO