Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Přepracovaný Superb úspěšně absolvoval své první vystoupení na startu Tour de France. Po zahájení prodeje oslavil inovovaný model svou premiéru jako ředitelský červený vůz na čele pelotonu Tour.
Škoda jako hlavní sponzor podporuje cyklistický závod okolo Francie letos již podesáté.Česká automobilka se při jubilejním 100. ročníku slavného cyklistického závodu prezentuje celkem 250 vozy, z toho osmi červenými vozy Superb.
Červený Superb jede na nejprominentnějším místě, které jí Tour může nabídnout: v čele pelotonu. Červený vůz je navíc jediným vozem, který může přejet cílovou čáru společně se závodníky. Na zadní sedačce Superbu sedí v průběhu jednotlivých etap ředitel Tour Christian Prudhomme. „Svůj Superb miluji, je to fantastické auto. I když měřím 190 centimetrů, stejně jako můj řidič, sedí se mi vzadu extrémně pohodlně a mohu si dokonce i přehodit nohu přes nohu. Obzvláště velkou radost mám letos z gigantické panoramatické skleněné střechy,“ zdůraznil. Panoramatická střecha, zasahující až do zadní části střechy, umožňuje, aby cestující na zadních sedadlech stáli.
Pro Tour de France se využívá Superb ve speciálním odstínu červená Corrida. Ve voze ředitele Tour se nachází technické vybavení, které v průběhu jednotlivých etap umožňuje stálou komunikaci s ostatními účastníky. Veškeré komunikační přístroje jsou umístěny v držáku, který je připevněný na zadní sedačce. Celkem poskytla Škoda organizátorům Tour 250 vozů, vedle vozů Superb také modely Octavia, Octavia Combi, Rapid, Yeti a Citigo. Automobilka letos podporuje Tour de France již podesáté v pozici hlavního sponzora. „Cyklistika je vysoce dynamický sport, který je schopen nadchnout miliony lidí na celém světě,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti za oblast prodeje a marketingu. „Ke značce Škoda se skvěle hodí,“ dodává Eichhorn. Vedle ledního hokeje je cyklistika nejdůležitějším pilířem mezinárodní strategie sponzoringu společnosti. Důležitou roli přitom hraje také masová cyklistika.
Hlavní roli ve sponzorských aktivitách hraje od samotného počátku mohutné nasazení vozů. 250 vozů urazí v rámci Tour každoročně zhruba 2,8 milionů kilometrů. V uplynulých devíti letech ujela flotila celkem necelých 25 milionů kilometrů. Flotila vozů přitom zazářila i absolutní spolehlivostí: do dnešního dne žádný z vozů nepřerušil jízdu z důvodu technické poruchy.
Tour de France patří mezi největší sportovní akce na světě, překonává ji pouze fotbalové mistrovství světa a olympijské hry. Jen kolem trati závodníky loni povzbuzovalo zhruba dvanáct milionů fanoušků, k nim je nutno připočíst zhruba 1,7 miliardy televizních diváků na celém světě.