MotorInfo

Škoda splnila dětem hokejový sen

13.5.2015 23:29
Škoda splnila dětem hokejový sen

Jako hlavní oficiální sponzor Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 pozvala Škoda na dva zápasy českého reprezentačního týmu děti z dětských domovů.

Mladoboleslavská automobilka v rámci hokejových aktivit myslí i na ty nejmenší. Proto ve spolupráci s partnerem Infront dopřála jedinečný zážitek desítkám dětí z dětských domovů, které tak měly příležitost sledovat zápasy českých hokejistů s Kanadou a Německem exkluzivně přímo ze Skyboxů O2 areny a zároveň se podívat do hokejového zákulisí. Ve Škoda fanzónách si také mohly vyzkoušet air hokej, box hokej a další sporty. Jejich radost ještě umocnilo setkání s legendou českého hokeje Pavlem Paterou. Na památku si děti odnesly dárky včetně hokejových dresů.

„Jsme rádi, že můžeme spojit sponzoring hokejového mistrovství světa s podporou Nadace Terezy Maxové a udělat radost dětem, které v životě neměly tolik štěstí, ale aktivně se to snaží změnit. Fandit přijely především děti vybrané na základě dobrých výsledků v rámci projektu ROZJEDU TO!. Prodáváme vozy pro rodinu a jsme přesvědčeni o tom, že šťastná rodina je nejzdravějším základem prosperující společnosti. Tam, kde tomu osud chtěl jinak, se snažíme pomoci. Proto je podpora znevýhodněných dětí systematickou součástí naší politiky společenské odpovědnosti,“ říká Michal Kadera, vedoucí vnějších vztahů Škoda Auto.

Pomoc znevýhodněným dětem je jednou z dlouhodobých činností společnosti Škoda Auto v oblasti sociální angažovanosti. Už 5 let trvá partnerství s Nadací Terezy Maxové, která se snaží o podporu náhradního rodičovství, komplexní doplnění ústavní výchovy a prevenci odebírání dětí z rodinného prostředí. Aktuálně český výrobce osobních automobilů spolupracuje primárně na projektu ROZJEDU TO!, jehož cílem je motivovat mládež ve věku 11 až 15 let k většímu důrazu na vzdělání, osobnímu rozvoji a profesnímu růstu. Individuální plán zahrnující mimo jiné pravidelné doučování umožní dětem zlepšit své vzdělání i prospěch a v budoucnu získat perspektivnější zaměstnání. Mladí lidé z dětských domovů mají při vstupu na trh práce horší výchozí pozici než jejich vrstevníci z úplných rodin. Společenská odpovědnost patří dlouhá léta k důležitým pilířům firemní strategie značky Škoda. Nejde pouze o projekt ROZJEDU TO!, ale i o realizaci pracovních stáží pro znevýhodněné děti, podporu technického vzdělávání, vzdělávání v dopravní bezpečnosti i projekty bezbariérové mobility. Podporou aktivit zdravotních klaunů Škoda Auto přispívá k psychické pohodě dlouhodobě nemocných dětí ve zdravotnických zařízeních.

 

Foto:Škoda Auto