Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Při mistrovství světa v ledním hokeji IIHF slaví automobilka Škoda již 20. výročí v roli oficiálního hlavního sponzora.
To v historii sponzoringu mistrovství světa jakéhokoli sportu nemá obdoby a bylo to dokonce uznáno v GUINNESS WORLD RECORDS jako nejdelší hlavní sponzorství v dějinách sportovních mistrovství světa.
Nepřehlédnutelnými znaky hokejových mistrovství světa IIHF jsou již od roku 1993 logo ŠKODA uprostřed ledové plochy, reklamní plochy na mantinelech a umístění automobilů u hřiště. Stejně tak k tomu patří název značky českého výrobce aut na přilbách a dresech českého, slovenského a dalších týmů, jakož i početné další aktivity pro hokejové publikum.
„Lední hokej se ke značce Škoda perfektně hodí. Naše angažmá v tomto fascinujícím sportu hraje již od počátku naší úspěšné historie v devadesátých letech klíčovou roli ve strategii našeho sponzoringu. Trvale přispívalo k posílení image a známosti značky na mezinárodních trzích,” zdůvodňuje šéf automobilky Škoda Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland rozhodnutí o sponzoringu.
Současná smlouva mezi automobilkou Škoda a mezinárodní hokejovou federací IIHF již byla prodloužena až do roku 2017.
Čísla a fakta z dvacetileté historie hlavního sponzorství firmy ŠKODA v ledním hokeji:
Nejdelší hlavní sponzorství v dějinách sportovních mistrovství světa 20 let trvající hlavní sponzorství společnosti Škoda při mistrovství světa v ledním hokeji IIHF je nejdéle trvajícím hlavním sponzorstvím v dějinách sportovních mistrovství světa a jako takové bylo uznáno i ze strany GUINNESS WORLD RECORDS.
Smlouva prodloužena do roku 2017 Smlouva o hlavním sponzorství, trvající od MS IIHF 1993 v Německu, již byla prodloužena až do roku 2017.
Podpora ledního hokeje na všech úrovních Od počátku svého strategického angažmá v ledním hokeji před 20 lety podporuje Škoda hokejový sport intenzivně - s mezinárodní hokejovou federací IIHF spolupracuje český výrobce aut při mistrovstvích světa. Škoda podporuje také národní hokejové svazy a ligové soutěže.
Každoroční reklamní přínos při MS odpovídá více než 195 000 televizních spotů Cíleným nasazením a průběžně optimalizovaným umístěním reklamních nosičů Škoda v zorném poli televizních kamer dosáhla Škoda při loňském MS IIHF průměrné viditelnosti v hodnotě 66,01 % celkového televizního vysílacího času. Ve špičce, kdy oba soupeřící týmy měly na dresesch a helmách reklamu Škoda, se tato hodnota dokonce vyšplhala na 78,76 %. Celková doba viditelnosti značky v přepočtu na celkový vysílací čas dosáhla hodnoty 1.628,5 hodin, což odpovídá celkovému času 195.400 TV spotů po 30 sekundách.
Vynikající pokrytí trhu sponzoringem MS Důležitou strategickou úvahou je pro značku Škoda vynikající pokrytí evropských trhů prostřednictvím hokejových mistrovství světa IIHF. Přes 58 % celosvětových a téměř 85 % evropských prodejů značky je dosahováno v zemích, do kterých jdou přenosy z MS IIHF. 58 % evropských prodejů je přitom realizováno v zemích, kde televizní přenosy z MS mají největší sledovanost, včetně klíčových trhů automobilky v Rusku, České republice a Německu.
Inovativní přístup ke sponzoringu Po celou dobu dvacetiletého hlavního sponzorství realizovala Škoda nápady a know-how na inovativní reklamní aktivity a jejich neustálou optimalizaci, které se dnes na mnohých hokejových stadionech považují za platný standard. Výhradní reklama ve středním kruhu pro vhazování, realizovaná prostřednictvím textilních vložek pod ledem, používání velmi čisté osmózní vody pro ledovou plochu, nebo umístění automobilů přímo u ledové plochy, to vše jsou postupy, které byly poprvé použity v partnerství značky při mistrovstvích světa v ledním hokeji IIHF.
Oficiální flotila vozů ŠKODA při MS 125 krát kolem země bez technické poruchy 40 až 50 automobilů Škoda zajišťuje při každém mistrovství světa v ledním hokeji IIHF mobilitu činovníků a hostů. Celkem již oficiální vozy při MS za 20 let najely přes 5 milionů kilometrů, nebo jinak vyjádřeno, urazily vzdálenost rovnou stopětadvacetinásobnému objetí zeměkoule. Za celou tu dobu nemusela ani jedna z jízd být přerušena pro technickou poruchu automobilu Škoda.